Alf erik Startet 14.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2014 Har problemer med at sikringen ryker (250amp) når eg kjøre thrusteren, det komme og en klikke lyd, akuratt som en start motor så har lite strøm.. noen så har våre borti det samma? battari pakken er helt ny så tvile på det er noe med det. Sitér dette innlegget Link to post
Elise Svart 14.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2014 Hvilken type thruster er det du har? Sitér dette innlegget Link to post
baldrian Svart 14.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2014 Er det rett sikring?Eg har 38o amp på ein 3 hkSleipner baugpropell.Det kan og vere forite kvadrat på kablane slik du får varmgang,og då er truleg sikringen det svakaste punkt. Sitér dette innlegget Link to post
hegra Svart 14.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2014 Kan det være noe som sitter fast i propellen ? Kan den kjøres ei stund før sikring ryker, eller er det bare ett klikk , og så ryker sikring? Sitér dette innlegget Link to post
Alf erik Svart 14.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2014 Den kan kjøres en stund så klikker det i et rele høres det ut som, virker som den drar lettere til babord en til styrbord, skal gå øve kablene å se etter dårligt kontakt i mårå.. Har sjekket propelen er ikke noe der. Sikringen ryker sånn pludsligt når eg kjøre den Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.