kakespiser Startet 14.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 14.Juni.2014 Hei, Jeg kjøpte en vridd svivel, tilsvarende den på bildet. Dette er kanskje innlysende, men jeg lurer på hvilken side jeg skal sette ankeren på. Er det noen med tilsvarende som kan guide meg? Takk :) Sitér dette innlegget Link to post
ola.dunk. Svart 15.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2014 Venstre side på ankeret, høyre på sjakkelen. Ihvertfall slik på min rette svivel. Sitér dette innlegget Using Tapatalk Link to post
VirtualMe Svart 15.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2014 Venstre side på ankeret, høyre på sjakkelen. Ihvertfall slik på min rette svivel. Det er nok omvendt… Poenget er at ankeret skal rette seg basert på at svivelens bøy legger seg i ankerrullen, og ankeret dermed henger riktig før man drar inn siste biten. Sitér dette innlegget Link to post
ola.dunk. Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Tja. Det er vel nettop derfor den er slik. Bøyen ligger over rullen med tau inn, anker ut og kan rotere seg på plass. Og (gaffel) bolten passer perfekt i mitt bruce anker, og sjaklen perfekt i øyet. Mener det blir unaturlig, og kanskje vrient, og gjøre det på annen måte. Med det er mitt synspunkt, så sier ikke mer om det. Sitér dette innlegget Using Tapatalk Link to post
ola.dunk. Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Edit: dvs at øyet/kausen ikke får plass i gaffelbolten, så egentlig ikke noe å lure på om man prøver seg frem :) Sitér dette innlegget Using Tapatalk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.