MarexSuncab_FD Startet 15.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 15.Juni.2014 Hei, Har de siste årene brukt en sjåfør i Svanco for sjøsetting av min sørlandssnekke, men reagerer på prisen stadig øker - og langt mer enn man kan forvente. Jeg trenger frakt kun 300 m (ikke ut på hovedvei) på Søreide, og kan sjøsettes fra kai. Lett å komme til for å hente og sjøsette, men forrige gang betalte jeg 2.500NOK. Han brukte toppen 30 minutter. Så derfor lurer jeg på om noen her inne kan anbefale et firma/person til meg? Sitér dette innlegget Link to post
Mons Olav Svart 15.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2014 Prøv Svanevik Transport,de er muligens rimeligere? Sitér dette innlegget Båt med fjernkontroll Link to post
Ruby Svart 15.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 15.Juni.2014 Lei en båthenger og sjøsett selv. Det er mange private som leier ut relativt store båthengere og prisen ligger i området 500 - 1000 pr dag. Forøvrig er ikke 2500 for kranbil for sjøsetting noen upris. Sitér dette innlegget Link to post
Brig'en Svart 16.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juni.2014 Du vet, Svanco har ikke sine biler parkert på Søreide. De fleste er stasjonert i Blomsterdalen, så da har du 30 min kjøring til og ditto fra. Ergo er du i 90 minutter og dermed en timepris på 1.670,-. Og så har vel du betalt inkl. mva? Da er vi nede i 1.250,-/t for en bil til ca 2,5 mill. Vi kjører Sprinter for 650,-/t :) Ozzytrans kan du evnt teste, han er dyktig på båt. YND Transport. Transportoppdrag. M.fl :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.