Larsen82 Startet 17.Juni.2014 Del på Facebook Startet 17.Juni.2014 Jeg bruker iPad m/navionics i båten og ønsker å sette inn en festebrakett til denne for å holde den på plass. Vet at det kan være svært varierende kvalitet på disse, så jeg lurer på om noen har en slik som de er fornøyd med, og i tilfelle hvor den er kjøpt og hvordan den festes. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.Juni.2014 Del på Facebook Svart 17.Juni.2014 RAM mount. Har brukt på MC i mange år, nå har jeg holder til iphone på jolla (den får rista seg godt) og Ipad holder i båten. I båten bruker jeg den som festes med sugekopp. Seatronic har det du trenger. De skaffer alt fra RAM. Sitér dette innlegget Link to post
Larsen82 Svart 18.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Supert, takk for tips! Tipper det blir løsningen med sugekopp :) Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 http://www.maritim.no/interior-eksterior/innredningsartikler/plast/railblaza-ipad-tablet-holder Denne funker greit, stoler ikke på sugekopp i båt. Sitér dette innlegget Link to post
Larsen82 Svart 18.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Jeg har et flatt område hvor jeg kan feste sugekoppen, så det burde gå greit. Fint å slippe å skru den fast syntes jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Har ikke testa min i 2-3 m bølger og 25 knop, men den sitter forbaska godt fast hos meg. Festa på loddrett lakkert mahogny oppunder taket. På jolla er festet skrudd Sitér dette innlegget Link to post
Larsen82 Svart 18.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Jepp, er ikke spesielt bekymret for at en god sugekopp ikke skal holde. GoPro kameraer og liknende festes jo eksempelvis med sugekopp til bil og tåler ganske høye hastigheter. Jeg var mest opptatt av ikke å slenge avgårde noen hundrelapper på et dårlig produkt. Sitér dette innlegget Link to post
knudar Svart 20.Juni.2014 Del på Facebook Svart 20.Juni.2014 Jeg har også RAM mount for iPad. Suveren festeanordning. Så tilfeldigvis at Clas Ohlson hadde base og foten i Trondheim her om dagen. D vil vel kanskje si at den kommer inn i den kjeden. Handlet min på eBay. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 21.Juni.2014 Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 Sånn ser det ut hos meg Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 21.Juni.2014 Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 Jeg bruker iPad m/navionics i båten og ønsker å sette inn en festebrakett til denne for å holde den på plass.Jeg har et par ekstra slike ipad holdere med sugekopp liggende. Helt nye - ikke brukt. Kan tilby deg en av disse for en hundrelapp + forsendelse. Bruker samme type holder i båten selv (festet på vinduet) og har aldri erfart at sugekoppen har løsnet under gange. Det har derimot skjedd et par ganger at sugekoppen har løsnet og holderen falt ned når båten har ligget fortøyd ved brygga når det har vært sol og veldig varmt i været. Her er et par bilder, Sitér dette innlegget Link to post
Larsen82 Svart 21.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 (redigert) Jeg har et par ekstra slike ipad holdere med sugekopp liggende. Helt nye - ikke brukt. Solgt! Sms eller ring 91847848 så avtaler vi nærmere :) Redigert 21.Juni.2014 av Larsen82 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mbm Svart 21.Juni.2014 Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 Solgt! Sms eller ring 91xxxx48 så avtaler vi nærmere :)Sender neste uke til Bilfoto AS - merker sendingen med "Larsen82", Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.