Stranna Startet 18.Juni.2014 Del på Facebook Startet 18.Juni.2014 Hei, jeg har vært innom "alle" bensinstasjoner i Bergen sør, inkl. Gass Service i Kanalveien, for å bytte min orange 2 kg. gassflaske. Aller er utsolgt / tomme for 2 kg flasker. Er det noen som vet om steder som har 2 kg gassflasker i Bergensområdet? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Kjøpte på Statoil på Sandsli, dei hadde flere. Ser ut som dei endelig har begynt å produsere 2kgs igjen. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Jonas78 Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Er det de orange? Statoil på sandsli har slike. Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
olews Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Maxbo har slike så du kan ringe din nærmeste å spørre om de har en inne. De små søte 2 kg "kulene" er praktiske ombord i en båt. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Jarl-Espen Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Leitet endel jeg også før jeg endte opp på "bånn gas" i Åsane. Der var det en hyggelig mann som kunne fylle på den. Betalte 260,- for fylling og bytte av en 5 kg stål som jeg hadde..... Syns den prisen var overkommelig. Mvh Jarl-Espen Sitér dette innlegget Link to post
Stranna Svart 18.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Er det de orange? Statoil på sandsli har slike. Kan love deg at jeg har vært innom "alle" bensinstasjoner i Fana .... uten hell.... Senest i går både på Sandsli og Flesland, Nesttun, Hjellestad kai osv osv. Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Jeg pleier å betalt litt mindre enn det hos LPG Norge, de fyller "bomba" på etpar minutter. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Stranna Svart 18.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Jeg pleier å betalt litt mindre enn det hos LPG Norge, de fyller "bomba" på etpar minutter. Ser på hjemmesidene at Gasservice AS etterfyller gassflasker. Merkelig at jeg ikke fikk tilbud om det i går. Forsøker igjen i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas78 Svart 18.Juni.2014 Del på Facebook Svart 18.Juni.2014 Var på Statoil sandsli i dag også. Utsolgt... :-( Sitér dette innlegget Bruk vest! Link to post
Spiffster Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Jeg har byttet gassflasker på automatene til Bonn Gass tidligere. Det kan jo være en mulighet for de har 2kg flasker i sortimentet. http://bonngass.no/index.php/utsalg Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Jeg lette lenge etter min type (små blå, ikke orange) i Stavanger. Ingen bensinstasjoner hadde de. Så fant jeg dem tilslutt hos Maritim. De har jo og avdeling i Bergen, så jeg hadde forsøkt der. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
JohnS Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Jeg fikk byttet min hos Mekk i Kleppestø (Er ikke så langt til Askøy lengre, og broen har jo vi pendlerne nedbetalt ) (Kan ikke garantere de har på lager nå, men de hadde iallfall da jeg trengte en ny 2kg) Sitér dette innlegget Link to post
Tallisman Svart 19.Juni.2014 Del på Facebook Svart 19.Juni.2014 Jeg bruker de små blå og lurer på om jeg kan bruke de små som er orange også. Eller noen som hvet om det er forskjell og hva som er forskjellen. Sitér dette innlegget Link to post
Stranna Svart 20.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Juni.2014 Jeg bruker de små blå og lurer på om jeg kan bruke de små som er orange også. Eller noen som hvet om det er forskjell og hva som er forskjellen. Jeg tror de små blå har anderledes tilkobling (mindre diameter) enn de orange. Forøvrig hadde Gasservice sluttet å etterfylle gass for noen år siden. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 21.Juni.2014 Del på Facebook Svart 21.Juni.2014 Liten trøst, men jeg hadde like store vansker å bytte gul flaske i fjor her i Bergen. Marked og etterspørselen henger tydeligvis ikke sammen i byen vår. Sitér dette innlegget Link to post
Ramona Svart 22.Juni.2014 Del på Facebook Svart 22.Juni.2014 Yarapraxair holder på å utfase 2 kg flaskene . (de blå) . Blir vansklig/ umulig å få tak i slike frammover Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.