KARILLA Startet 18.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2014 Som overskriften sier så ønsker jeg opplysninger om hvor en kan finne gjestehavn i Samnanger. Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
znick Svart 18.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2014 Det er dårlig med gjestehavner i Samnanger. Vet ikke om noen. Det er en steinkai i Ytre Tysse, men det er en gammel, sleten kommunekai sterkt utsatt for vind fra nord.... Sitér dette innlegget Link to post
mgjell Svart 18.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 18.Juni.2014 Butikken i Tysse, Eikelandsosen kanskje? Sævareid? Ølve? Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 19.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Ingen som kan hjelpe? Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Guest Avmønstret# Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Finnes ikke. Og forslagene til mgjell er helt ok. Butikken på tysse er jo en hyggelig plass, syns jeg ihvertfall. Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Du kan sikkert ligga I ledig bås, eller på utsida av hamna som ligg like nedanfor butikken på Bjørkheim Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 20.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2014 I Tysse er det ny brygge som jeg har sett brukt av gjester på tur, Ølve har også en kai i tilknytning til butikken . Eikelandsosen har også ny brygge foran noen nybygg, er litt usikker på om beboere der kan påberope seg eierskap via vannveien. Sævareid har også muligheter for oss ifølge en samtale jeg hadde med butikkeieren. Så er det jo båtforeningen på Venjaneset i Fusa som er en mulighet. Det var alt jeg kom på her ved frokostbordet, burde jo vite mer siden jeg er i området hver arbeidsdag. (i lastebil vel og merke) Sitér dette innlegget Link to post
KARILLA Svart 20.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2014 Takk for tips. Da gjenstår det å finne ut hvilken kai som ligger nærmest besøket vi skal i. Og glede seg til en tur i vakkert Vestlandlandskap:-)) Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
TB22 Svart 29.Mai.2017 Link til dette innlegget Svart 29.Mai.2017 Lurer litt på det samme. Inne ved Eikelandsosen. Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.