Larsen82 Startet 18.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 18.Juni.2014 Jeg har nylig hentet min første båt,og er sånn sett grønn når det gjelder alt teknisk ombord. Båten er en Yamarin 64 DC. I oppbevaringsrommet på badeplattformen er det montert en South Pacific Anchor Windlass 710F, som jeg fortsatt har tilgode å finne ut av hvordan betjenes. Det er såvidt jeg kan se ingen knapper på eller i nærheten av vinsjen. Jeg har to knapper til høyre for tenningsnøkkel som ikke gjør noe som helst såvidt jeg kan se/høre...kan det være at disse er ment å skulle styre vinsjen? Eller finnes det en styringsenhet et annet sted som jeg ikke har funnet? Råd og tips mottas med takk! Sitér dette innlegget Link to post
gbraen Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 De 2 knappene har ingenting med vinsjen å gjøre iallfall, er automatsikringer for kretsene ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Larsen82 Svart 19.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Hehe, akkurat ja. Nå har jeg fått tilsendt koblingssjema (svarte på 10 min, imponerende!), så da vet jeg ihvertfall sånn ca hva jeg leter etter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.