moddad Startet 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 19.Juni.2014 Eg har overtatt ei 11-tonn, 33-fots skøyte med gaffelrigg der sidevanta treng ein oppgradering. Det er 2x 12mm wire som er festa i masta på kvar side og endar i ein øyespleis en god meter frå feste i sida på skøyta. Denne har eg tenkt å beholde, samt skaffe 18/22mm strekkfisk på kvart vant. Proplemet er at då vert waieren for kort. Forslag?Det som hadde vore finast, hadde jo vore å speisa waieren, og laga ein ny øyespleis på enden som eg kunne feste til strekkfisken. Må ein i så fall ha nøyaktig lik waier? Er det greit å få tak i? Eg veit jo ikkje kva type kordeling det er før eg kappar den av. Fant noken slike skøtespiralar for wire på nett. Har nokon erfaring med slike? Sitér dette innlegget Link to post
bare lek(k)er Svart 19.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Hei, kan ikke bare bruke vaierklemmer og bendsle med tjære hamp? (husk kause) Trug Sitér dette innlegget Link to post
moddad Svart 19.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Juni.2014 Ja det er vell mulig. Blir litt meir klumpete enn spleising, men ein sparar vell ein del tid. Takk! Vert nok på den måten om eg ikkje finn ut av spleisinga. Men kor får ein tak i 12mm galvanisert wire i metervare? Sitér dette innlegget Link to post
lnjk Svart 20.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2014 Det får du vel hos en som leverer utstyr til f eks fiskebåter. Jeg hadde gått til Åkra trålbøteri. Kanskje Skagerak trål og notbøteri kan hjelpe deg? Vaierklemmer kan fungere det. Men blir som du sier noe klumpete. Har du vurdert å skjøte med rustbestandig rundtjern som du lager øyer på? Skifte ut ene parten i strekkfisken med en gjengestang? Meterprisen for 12mm galvanisert vaier er kanskje ikke høyere enn at hele vantet kan skiftes ut? Har hendt at gamle tilsynelatende gode vant ruster opp innenfra og ryker når man minst ønsker det. Ble visst flere spørsmål enn svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
moddad Svart 20.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Juni.2014 Her fekk eg litt å tygge på! Skal skjekke lommeboka og ta kontakt med noken slike firma Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 21.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 21.Juni.2014 (redigert) Kanskje du burde vurdere å bruke talurit-lås på wiren istf. spleis eller wireklemme. http://www.certex.no/no/7-lftekomponenter--tilbehr/talurit-laser__13168 Redigert 21.Juni.2014 av TMe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
moddad Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Må ein ikkje ha spesialverktøy for å klemme på slike i 12mm dimmensjon? Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Godt poeng. Vanligvis presses slike låser med dertil egnede bakker i hydraulisk presse. Mulig der finnes mobilt utstyr. Hva med å forlenge med litt kjetting og noen sjakler? Sitér dette innlegget Link to post
znick Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Holder du til i Bergensområdet kan sikkert Carl Stahl AS på Midttun hjelpe deg. http://www.carlstahl.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.