Seiler Startet 13.April.2005 Link til dette innlegget Startet 13.April.2005 Jeg skal forlenge davitt armene og trenger rustfri / syrefaste rør med utvendig diameter på 28-29 mm, gods tykkelse 2 mm, 2 x 1 meter Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? Har hørt med noen rør forhaldlere, men de har bare rør på 26,9 mm i diameter. Dette blir for romslig når det røret jeg skal tre det nye røret inn i er på 30 mm innvendig. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 13.April.2005 Link til dette innlegget Svart 13.April.2005 Vestfold jernlager sin butikk i Tønsberg bla. Men de leverer nok til butikker i Oslo også. Ring VJ og hør her du Sitér dette innlegget Link to post
Brumle Svart 13.April.2005 Link til dette innlegget Svart 13.April.2005 Dette firmaet http://www.sofus.no/ modifeserer en pulpit for meg, du kan jo sjekke om de har dette. Firmaet er i Oslo Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.