Jump to content

har noen et par tips angående en gh 15?


webber

Recommended Posts

hei.

 

jeg har akkurat kjøpt meg en gh15.. vet ikke helt hvor gammel den er, men den er straffa skikkelig. den er ganske stygg i "lakken" og litt ujevn i epoxy'n. han som hadde båten før meg har fiksa litt på'n.. jeg tenkte på å pusse den opp litt. vet noen om hva slag lakk/maling jeg bør bruke og kanskje et par tips om hvordan jeg går frem?

 

en ting til: det er tre hull bakerst i båten, det øverste går til den lille gropa ved motoren, det i midten går til en liten grop i gulvet og det nederste går til det rommet som er mellom skroget og gulvet. er det dette som er dobbelbunn? nede i det rommet sitter det en el-pumpe og en føler tror jeg. sikkert slik at pumpa skrur seg på når det kommer vann inn i båten. noe av problemet er at det ikke er noen slange fra pumpa, det er et uttak, men ingen slange. vet noen hvordan dette systemet skal funke? må jeg tette noen av hullene? setter jeg den på vannet nå vil den jo synke på et kvarter hvis jeg ikke kjører fremover. :headbang:

 

setter pris på om noen kan hjelpe meg.

 

mvh webber

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...