dude Startet 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 22.Juni.2014 det sitter en zink bak propellen på seildrevet mitt. denne er løsna så den må settes fast igjen, for og få til dette må propellen av. er det noen som kan forklare hvordan dette gjøres? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Akslingen på seildrevet er vel ikke kon, det er riller i den så når du løsner propellmutter osv så skal det gå å bare dra det rett av om jeg ikke husker feil Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Det sitter en slags konisk kopp i bakkant på propell som er festet med en 8mm umbrakoskrue. denne er løsna, uten at noe løsner mer. er det bare å trekke denne av, eller skal den skrues? sitter det evt en ny propellmutter under her? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 (redigert) Har du Gori overdrive eller VP foldepropell eller hva ? Eller er det fast som denne https://baatplassen.no/bildearkiv/32/32487/imag0037.jpg da har jeg ikke peil Redigert 22.Juni.2014 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Der er den ja.. samme jækelen som det bildet du posta Enzo.. har løsna den bolten som sitter i senter av koppen som det står nøkkel i på bildet.. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 (redigert) Og så et skrujern gjennom det hullet i den konen og bruke det for å dreie rundt/skru ut ? bare gjetter Redigert 22.Juni.2014 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Unbrakoen er en låseskrue. Når den er ute, skrur du av konen. Så trekker du av propellen. Sitér dette innlegget Link to post
dude Svart 22.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Vanlige rette gjenger da? jeg fikk ei stang inni hullet på tvers, men turde ikke trekke for full kraft før jeg visste hva som var rett å gjøre.. Takker for Rettledningen Muligan :-) Sitér dette innlegget Link to post
dskog Svart 22.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 22.Juni.2014 Husk å lime skruene når du monterer den igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.