Catch22 Startet 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2014 Hei, har planer om å tøffe oppover mot Drøbak i ettermiddag. Ser at det er noe arrangementer for barn og voksne i forbindelse med Sankthans i Badeparken. Er det noen som er kjent med hvordan ankringsforhold det er rundt der? Tenkte å ligge på svai og ta gummibåten til land med ungene. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Der er det veldig mye strøm, i alle retninger. Tror ikke jeg ville ha ligget der på svai selv, nei.. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 23.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Ganske åpent rundt der ja, og er liten sjanse for havblikk i dag ( i den grad det noen gang er det i det området) Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Håpløs plass også når det gjelder bunnforhold så vidt jeg husker. Gå nord til Vindfangerbukta. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Det er god plass på Borgen, ikke lange turen med lettbåten over til Drøbak. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
nordan family 27 Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Har man jolle med motor er jo hallangspollen et godt skjermet sted å ankre Sitér dette innlegget Link to post
stian83 Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Der er det bra og fiske:) ikke ankre.. Drøbak har relativt ny gjestehavn. Mulig det er ledig der, antageligvis ikke.. Fra den er det 10 min og gå til badeparken. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
Catch22 Svart 23.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Takk for svar, har litt forskjellige muligheter åpne. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Det er plass til mange båter på innsiden av bølgebryteren i den nye havna utenfor DSSF (helt nord), er det noen som vet om det er begrensninger på å legge seg til der? Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Ms Fortuna Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 ikke noe problem med plass i gjestehavnen som ligger få meter bortenfor badeparken, vi ligger der selv Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 23.Juni.2014 Skal du i gjestehavna så vær obs på at det kan være kraftige strømninger. Kan være utfordrende å manøvrere i. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.