JLE Startet 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2014 Vurderer å kjøpe utstyr for å kunne ta diagnose av min Mercruiser CMD 2.8 ES 2006 mod. Ser det selges utstyr for dette på www.rinda.com - Kjøpe Scan Tool eller pc baserte Diacom? - Er det forhandler av Rinda produkter i Norge? - Finnes andre typer diagnoseutstyr som bør vurderes? Vil gjerne ha ett system som kan brukes på Volvo D6-370 også. Sitér dette innlegget Link to post
JLE Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Kjøpte Rinda TechMate PRO fra produsenen i USA. Kom på ca. 4000,- ink frakt og moms. De byttet ut kabelen som følger med instrumentet med den som passer min motor uten tillegg i prisen. Leveransen tok 9 dager. http://www.rinda.com/techmatepro/ Sitér dette innlegget Link to post
Qrt Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Jeg kjøpte MerCruiser Scan Tool fra dem. Har ikke noe annet enn positivt å si om den erfaringen. Svarte raskt på mail, dobbeltsjekket opp mot serienummer på motoren for å forsikre seg om at de sendte riktig kobling og byttet ut standar kobling med den jeg trengte uten tillegg i pris. Lå i postassen på litt over en uke. Kitt kuriøst var det at følgeseddelen var printet ut på en gammel nåleskriver. Lenge siden jeg har sett de her hjemme :) Det kom en liten boks i en enorm koffert. Veldig enkel å bruke og fant og slettet feilkoder med et tastetrykk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.