Executive Startet 23.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 23.Juni.2014 Min franske dame har jo hendig gasskasse utomhus til å forsyne kokeapparatet med gass. Allt er ferdig koblet og ser bra ut. I min naive tro på at ting er standardisert kjøpte jeg en slik blå gassflaske på 2kg. Men den hadde selvsagt mindre gjenger enn det som var på regulatoren. Like naiv stakk jeg innom min lokale forhandler av gassutstyr for å kjøpe noe som kunne passe som overgang. Men gikk tomhendt derifra da ny regulator og overgang fra 8 til 6mm (sansynlig slangedimensjon?) måtte skaffes. Jeg skal nok få bygget sammen noen deler slik at det blir kaffikoking ombord. Men hva gjør dere andre som har båter fra samme verftet? Jeg antar at alle leveres med samme tilkoblingsutstyr. Burde jeg heller byttet til en annen flaske? Kassen er ca. 24cm i diameter. Sitér dette innlegget Skibsplast 15VS Hanto 24 Glen-L Two Plus Draco 2400 Styling Jeanneau Merry Fisher 755 If you don´t know any bad words, just buy a boat Besøk også www.flatsea.no DRACO entusiastenes Mekka Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.