janlill Startet 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2014 noen som har efaring med biltemas elektriske båtmotorer.tenkte kansje å kjøpe ein som nødmotor.båten min er 18 fot da,men kort vei til lands Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2014 Ikke generell svar til trådstarter - men man må vite at ikke alle elektriske påhengere er myntet på bruk i sjø/saltvann. Mange er bygd for bruk i ferskvann. Dette bør en sjekke opp før kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2014 Har den minste til Biltema i en steady til bruk i ferskvann. Helt grei til sitt bruk, omtrent samme fart/effekt som man ror, men denne bruker mye lengre tid før den blir sliten enn meg når jeg ror. Den er altså like effektiv som å padle, og 18 fot burde den klare, såsant vi ikke snakker om enorm motvind... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.