Lorenxxxzo Startet 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 24.Juni.2014 (redigert) Hei. Har et problem med denne gamle Mariner motorn. Den har ikke blitt brukt på nærmere 10 år. Den har stått med bensin i systemet. Jeg har klart å få lirka den igjang. Nå går den som en klokke, men bare en liten stund. Dersom jeg belaster motoren stopper den nesten med engang. Dersom jeg stitter og pumper på slangen hele tiden kan den gå så lenge den vil. Har derfor en mistanke om at det er pumpa som har tatt kvelden. har åpnet pumpa og finner en pakning med et lite hull i, og også en membran med hull i. Er dette god nok grunn til at den ikke kan gå med belastning? Hvor er det mulig å kjøpe ny pakning og membran, eller evt helt ny pumpe? Har noen bilder. Selve pumpa. Modell osv. Membranen Glemte selvfølgelig å ta bilde AV HULLET, men er den delen av pakningen du ikke kan se Redigert 24.Juni.2014 av Lorenxxxzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Auskar Svart 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2014 Deler kjøper du hos din Mariner forhandler - Google er din venn. Noter ned årsmodell og serienummer slik at alt er klart. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2014 Eller brukt..... Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 24.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 24.Juni.2014 fins rep.sett til disse pumpene, en yamaha forhandler vil også ha slikt Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.