Raymond Romsdal Startet 24.Juni.2014 Del på Facebook Startet 24.Juni.2014 Har fått meg en Eber fra en Saab 9-5 har prøvekjørt og alt fungerer som det skal.. men, lurer på om man må ha no ekstra kontroll panel til den? eller holder det med av og på bryter for varme? den regulere jo selv på vanntemperaturen om den kjøre full eller halv.. Sitter å leter etter et koblingsskjema for å finne ut hvilke man skal bruke for å koble vekk slik at den brenner seg ren før stopp. Nå har vi testkjørt i en time idag og kun latt den gå for egen maskin.. dvs. at den trinner ned når vannet når ca.80grader tror jeg det er. Da gikk den ned på varmen.. så kjørte vi på med kallvann og da gira den opp igjenn.. Noen som kjenner noe til disse? Fikk beskjed av Vestfold elektro diesel at jeg kunne glemme denne i båt da den kun snakker can-bus og at temperaturstyringen er i hjernen på bilen.. syns jo dette virker litt rart.. men, nå er det forhåpentligvis noen som kan dette bedre en meg. Mvh Raymond Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 25.Juni.2014 Del på Facebook Svart 25.Juni.2014 Hva er produktnummeret ? Sitér dette innlegget Link to post
Jarl-Espen Svart 25.Juni.2014 Del på Facebook Svart 25.Juni.2014 Her er koblingsskjema som eg skal bruke til å koble opp min eber. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.