Jump to content

Trenger litt hjelp i Leangbukta


joelle

Recommended Posts

Har fått melding om att det er mye tyveri i Leangbukta om dagen og trenger hjelp av noen som kan hjelpe meg att montere av bladen på min folding propell.

Bladen sitter med to umbraco skruer, så jobben tar ikke mer fem minutter.

Jeg har ikke mulighet att komme meg ut dit førr i neste uke, men håper att noen kan hjelpe meg her.

Send IM eller slå på tråden.

 

Jan Ove

982 18 047

Link to post
Share on other sites

Har fått melding om att det er mye tyveri i Leangbukta om dagen og trenger hjelp av noen som kan hjelpe meg att montere av bladen på min folding propell.

Bladen sitter med to umbraco skruer, så jobben tar ikke mer fem minutter.

Jeg har ikke mulighet att komme meg ut dit førr i neste uke, men håper att noen kan hjelpe meg her.

Send IM eller slå på tråden.

Jan Ove

982 18 047

<{POST_SNAPBACK}>

Passerer forbi ved 15-16 tiden hver dag. Gi meg en pip så svinger jeg nedom på sparket.

Hilsen

Rolf Erik

92846622

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Mye tyder på at sjøsetting er nært forestående....?? Da håper jeg virkleig at du deler dine erfaringer med oss her på båtplassen. Takker foresten for de fine bildene av båtens interiør som jeg fikk tilsendt. Båten står forøvrig også avbildet i siste "SEIL magasinet", men det visste du sikkert.

 

Lykke til (jeg er IKKE misunnelig!!!!!!!)

Redigert av "Mathilde" (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Et velment tips til deg joelle, og alle andre innpå forumet, er at det nok ikke er helt lurt å "annonsere" på nettet om gjenstander som kan rappes, og endog legge til opplysninger om hvor de er tilgjenglige og hvilket verktøy som trengs for å få det med seg.

 

Hvemsomhelst kan jo nå lese seg til at det ligger "tilgjengelige" foldepropeller i Leangbukta.

 

M/Y Ellen Marie

Redigert av M/Y Ellen Marie (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg takker for hjelpen her inne ennå en gang så er det vist att dette er ett forum fullt med hjelpsomme mennesker.

Og jo da planerer att sette henne på sjøen neste fredag, sliter litt med att finne noen med maste kran som kan hive opp masta for meg.

Kan hende det er noen her inne som kjenner til noen maste kran i området rundt leangbukta. Krana som står vid Lunde er opptatt hele Torsdagen og Fredagen.

 

Jeg vil på samme gang og svare på komentaren vedrørende att det kan va dumt og fortelle tyver hvor det går att rappe propeller osv. Leangbukta er ikke direkte ukjent område så jeg er rimeligt sikker på att di som er ute i den typen av ærend er både godt kjent i området og vet meget vell hvordan man monterer av en propell. Videre er det ikke noe jobb og montere av vingene uten jobben er att ta av resten, siden det sitter med låsmuttrer osv.

Jeg ser heller dette som ett godt tips for dem som har båt i området, att følge med ekstra nøie.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...