v90 Startet 24.Juni.2014 Del på Facebook Startet 24.Juni.2014 Kom tilfeldig vis over en Fjord 21DC med integrert badeplattform tidligere i vår. Det forandret båten nesten til det ugjenkjennelige, Jeg syntes det kledd båten. Noen som har sett dette på andre Fjord 21 skrog? Finnes det former till dette? Jeg snakket med eieren, han visste ikke så mye annet enn at det har blitt montert av ett båtverksted i Bergen. Fikk en del ideer på men Fjord 21HT når jeg så dette. Bilde er tatt på Sortland. Sitér dette innlegget Link to post
okristi Svart 24.Juni.2014 Del på Facebook Svart 24.Juni.2014 Interessant Jeg synes også at dette kledde båten. Jeg har ikke sett denne løsningen tidligere. Så du om plattformen var laget som en forlengelse av bunnen også? Har du flere bilder? Dette ga meg inspirasjon til hvordan det kan gjøres for å forbedre utsende og funksjonalitet på en gammel Fjord 21, men jeg vil nok i samme slengen ha laget en hekkport og fjernet trinnet i akterspeilet, der flaggstang festet er montert. Sitér dette innlegget fjord.prosjektblogg.no selco.prosjektblogg.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.