Allan E Startet 14.April.2003 Link til dette innlegget Startet 14.April.2003 Er det noen som vet om seilmaker i Skien- Porsgrunns distriktet. Kikket i diverse kataloger men fant ingen. Det skal være en som har startet nå nylig tror jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Syvert Svart 14.April.2003 Link til dette innlegget Svart 14.April.2003 Hei stail Du kan jo prøve å ringe Hansen & Arntsen i Herre og spørre om de kjenner til en ny seilmaker? Hvis du ikke skulle finne noen, så er jo Fredrik Brodersen i Lyngør et alternativ, men det vet du vel fra før antar jeg. Lykke til! Hilsen Jan Sitér dette innlegget knbf.no For et bedre båtliv for alle" Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 14.April.2003 Link til dette innlegget Svart 14.April.2003 Hei ...en liten korreksjon til Syvertsen i forbundet; Hansen&Arntzen Båtbyggeri ligger på Ekstrand på Stathelle. Info på linken: http://www.hansen-og-arntzen.no/ God Påske Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Allan E Svart 14.April.2003 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2003 Takker så mye men fikk oppgitt en i Skien og kontakten er etablert. Mulig jeg får reparert seil i kveld, (rask service). Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Bris Svart 28.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Hei. Jeg prøver meg på å poste i denne, da jeg er på utkikk etter en seilmaker i Grenlad. Er det noen som kan anbefales? Jeg har hatt stor glede som passiv deltager av baatplasen.no av den informasjon som dere har delt med dere, og nå prøver jeg å poste. Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 28.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 TEG i Skien. http://tegseil.no/ Sitér dette innlegget Link to post
S/Y Bris Svart 28.Desember.2009 Link til dette innlegget Svart 28.Desember.2009 Mange takk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.