Jump to content

marna mb10a plutselig ulyd

båtfersk

Recommended Posts

Heisann

Dette blir min første post ettersom jeg ikke finner noe nyttig info andre plasser.

Jeg kjøpte idag eg polar 22, 1973mod som ga meg problemer før jeg var kommet hjem.

Det er en merkelig ulyd som jeg vil kalle klunk som kommer helt plutselig og turtallet faller og tar seg opp igjen sekundet etter. Dette skjedde 5 ganger iløpet av en tur på 3 timer.

Motoren stanser tilslutt og det viser seg å være flatt batteri. Rett før merket vi at eksosen var ganske hvit. Vet ikke om alt dette henger sammen. Men jeg kommer til å bytte batteri, plugger og sjekke bensinslanger/tilførsel før eventuell topp pakning/kjølevannssystemet.

Ble en lang post dette

Godt jobba :wink: Var jo en nyttig første post for deg dette :lol:

Synes det er greit å følge med en del her på forumet. Mange tips og råd en kan plukke opp, kjekt å følge med på tekst / bilder fra hentetråder / ferietråder etc. Samt også greit å prøve å gi hjelp til andre som har et lite eller stort problem.

Sikkert mange som vil finne det interessant om du legger ut noen bilder fra høst-sjau du skal til med etter hvert :smiley:

Ja det er sikkert og visst. Meldte meg inn her selv for å kunne bidra med info, og finne info.

Nå dukket det opp enda et problem med båten, så jeg tror jeg lager meg en prosjekt tråd der jeg legger ut info bilder.

Pussing av ventiler når jeg kommer tilbake fra jobb. Dårlig kompresjon på den ene sylinderen :)

Er med egne tohjulinger, "mine barn og dine barn" sine totalt 6 stk i mer eller mindre brukbar stand :pray: :

2 scootere (med skilt og brukes), 1 Derbi girmoped (skal selges, under gjenoppbygging nå), 1 Sherco trialsykkel (trenger motoroverhaling), en Yamaha XT 350 (kjørbar) og en Honda GoldWing 1200 (prosjekt - må bytte motorblokk venstre side pga gjennombrenning topp).

Godt å ha noe putle med :rolleyes:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...