Security Startet 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2014 Som headingen viser så lurer jeg på hvem som er sertifisert Volvo Penta reparatør i Stavanger og omegn Garstad AS er helt uaktuelt å bruke. Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Lars Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Kan me få vita kofor Garstad AS er uaktuel å bruke. Har du sjekket opp Rogaland Maritime Senter Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 26.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Dårlig erfaring med dem. Holder ikke det dem lover. Hadde båten på førstegangservice og fikk pris på service. De sa da at hvis jeg tok service hos dem så skulle jeg få 1 stk fri slipping utenom service. Da jeg nå skulle ha båten på land så hadde de vist aldri sagt dette. I tilegg så var dette en ny båt og den var nokså tilgriset i mototrommet etter oljebytte. Ble nødt til å ta full vask selv. At de ikke svarer på mail eller ringer tilbake er et annet moment. Alt i alt så har de gitt meg et veldig uproffejsonelt inntrykk. Skal sjekke opp med Rogaland Maritime Senter. Sitér dette innlegget Link to post
Euklid Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Båtteknikk på Grasholmen kan være et alternativ. De har servicebiler som farter rundt i hele distriktet. Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 26.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Har snakket med dem. Kjekke folk virket det som. Tror jeg ender opp der. Sitér dette innlegget Link to post
Don Camillo Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Er meget fornøyd med Båtteknikk på Grasholmen Sitér dette innlegget Link to post
Bjoove Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Hei Ta kontakt med Anlegg og Marine Service. http://anlegg-marine.no Anlegg og Marine Service AS Stavanger (hovedkontor) Energiveien 10, 4056 Tananger Telefon +47 51 63 75 00 Telefaks +47 51 63 75 20 Vakttelefon +47 404 01 621 Epost: post(a)anlegg-marine.no Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.