Guest Avmønstret# Startet 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 26.Juni.2014 Værmeldingen sier sørlandet og sørlandet er jo veldig ok. Men hadde egentlig tenkt svenskekysten men regn og mye vind frister fin lite. Noen andre som vurderer? Sitér dette innlegget Link to post
finnarne Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Ingenting å vurdere. Det er sjøspeiderleir på Stokken/Randesund iår, vi begynner med arbeidsleir allerede onsdag, og har bestillt fint vær. Sitér dette innlegget Vifa - Bruce Roberts 35 Tidligere: EOS - Tidligere Vifa/Fryd - en fungerende Maxi 77 Mitt andre prosjekt: Den grønne bie - En ikke helt standard Land Rover Discovery Link to post
NilsPils Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Jeg velger Norge og Sørlandet i juli. Men jeg tar en kort harrytur til Strømstad først. Sitér dette innlegget Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
nordan family 27 Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Hvis værmeldingen er som du sier er det vel ikke noe å vurdere? Ferie er best i fint vær. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Ideen med strømstad først var god. Fylle skuta og så gå til sørlandet :-) Tro det eller ei men det hadde jeg ikke tenkt på... :-/ Må jo så og si forbi uansett så. Takk for tipset. Sitér dette innlegget Link to post
Goodwill Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Da må du dra innom Koster, Pinkvin. Vi var der nå i uka, strålende vær mens skyene hang tungt over fastlandet. Veldig vakkert sted, og god plass i gjestehavna i Kostersundet nå første uka i skoleferien. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Var der i påska, nydelig plass men rene fugleberget med båter... Men kanskje en natt om været er bra :-) prøve sydkoster denne gangen kanskje. . Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 26.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 26.Juni.2014 Jeg tror ikke at vejret bliver så forskelligt de to steder. Jeg kan se at Yr antyder noget i den stil, men jeg tror at vejret grundlæggende bliver det samme de to steder. Så valget af destination skal nok træffes ud fra andre kriterier. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.