Roger og Olina Startet 27.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 27.Juni.2014 Helt topp... Snakker om å bli tatt med buksa nede http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/Her-filmer-eieren-at-politiet-tar-battyvene-tatt-med-buksa-nede-2630394.html#.U60NMUAp01U Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 Alle skulle hatt seg helikopter Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Roger og Olina Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 Sant det.. Synd det er så dyrt å leie Sitér dette innlegget Link to post
olews Svart 27.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 Imponerende at politiet kom. Det må nesten være fare for liv og helse for at de skal komme på rappen. Sitér dette innlegget Ole S/Y Algol Link to post
Roger og Olina Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 Tja, kan jo ha noe med pressen å gjøre? De var vel varslet de også... Sitér dette innlegget Link to post
logget av Svart 27.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 For å få politiet til å komme i en fart så oppgir du bare GPS posisjonen og sier at du har drept en innbruddstyv med øks. Sitér dette innlegget Link to post
knut1955 Svart 27.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 (redigert) Politiet i Kristiansand har de siste årene hatt aksjon å hente inn lokale kriminelle for soning i fellesferien - dette har slått positivt ut på innbrudd i privathjem i ferien - kanskje det er bakgrunn for kjapp aksjon? Redigert 27.Juni.2014 av knut1955 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
DieselDahl Svart 27.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 27.Juni.2014 Sant det.. Synd det er så dyrt å leie Vel, det er ikke veldig dyrt. Det koster vel sånn ca 3500,- per time for en R44 med sjåfør og drivstoff, selvkost beløper seg til omtrent 2000 utenom bensin. I dette tilfellet lette de i 40 minutter pluss litt transittid. Syns det er billig jeg, hva koster en norsk politipatrulje per time mon tro? Sitér dette innlegget Link to post
Roger og Olina Svart 28.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Vel, det er ikke veldig dyrt. Det koster vel sånn ca 3500,- per time for en R44 med sjåfør og drivstoff, selvkost beløper seg til omtrent 2000 utenom bensin. I dette tilfellet lette de i 40 minutter pluss litt transittid. Syns det er billig jeg, hva koster en norsk politipatrulje per time mon tro? Det var jo ikke så ille. Hadde trodd det var værre en det. Sitér dette innlegget Link to post
nordan family 27 Svart 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Båtvakten oppdaget innbrudd i min. Politiet kom og arresterte mannen ombord i min båt mens han holdt på. Nå er saken henlagt med begrunnelse at det er vanskelig å finne gjerningsmann. Snakk om tull og tøys. Men penger til å ha 20 stk på fartskontroll en søndag i forbikjøringsfeltet, det har vi ressurser til. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 De arresterte mannen i din båt, og så er det vanskelig å finne gjerningsmannen??? Hallo!! Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Eureka Svart 28.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 28.Juni.2014 Leie politipatrulje kostet i 2009 ca 550 kr timen pr hode mener jeg å huske. -dekker overtidsbetaling og alle andre utgifter... (Siden det ble stilt spørsmål ved det) Sitér dette innlegget Link to post
23 fot Svart 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 29.Juni.2014 Leie politipatrulje kostet i 2009 ca 550 kr timen pr hode mener jeg å huske. -dekker overtidsbetaling og alle andre utgifter... (Siden det ble stilt spørsmål ved det) Da er det nesten billigere å leie inn en politipatrulje for vakt av huset/båten din enn securitas ? Den ene skal med pålegg fra landets høvdinger passe på medborgerne,securitas kan om de vill? Kan jeg leie dommere også når båttyven blir tatt? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.