Jump to content

Her filmer eieren at politiet tar båttyvene... Genialt

Roger og Olina

Recommended Posts

Sant det.. Synd det er så dyrt å leie

Vel, det er ikke veldig dyrt. Det koster vel sånn ca 3500,- per time for en R44 med sjåfør og drivstoff, selvkost beløper seg til omtrent 2000 utenom bensin. I dette tilfellet lette de i 40 minutter pluss litt transittid. Syns det er billig jeg, hva koster en norsk politipatrulje per time mon tro?

Vel, det er ikke veldig dyrt. Det koster vel sånn ca 3500,- per time for en R44 med sjåfør og drivstoff, selvkost beløper seg til omtrent 2000 utenom bensin. I dette tilfellet lette de i 40 minutter pluss litt transittid. Syns det er billig jeg, hva koster en norsk politipatrulje per time mon tro?

Det var jo ikke så ille. Hadde trodd det var værre en det.

Båtvakten oppdaget innbrudd i min. Politiet kom og arresterte mannen ombord i min båt mens han holdt på. Nå er saken henlagt med begrunnelse at det er vanskelig å finne gjerningsmann. Snakk om tull og tøys. Men penger til å ha 20 stk på fartskontroll en søndag i forbikjøringsfeltet, det har vi ressurser til.

Leie politipatrulje kostet i 2009 ca 550 kr timen pr hode mener jeg å huske. -dekker overtidsbetaling og alle andre utgifter... (Siden det ble stilt spørsmål ved det)

Da er det nesten billigere å leie inn en politipatrulje for vakt av huset/båten din enn securitas ?

Den ene skal med pålegg fra landets høvdinger passe på medborgerne,securitas kan om de vill?

Kan jeg leie dommere også når båttyven blir tatt? :lipseal:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...