Knutzen1 Startet 27.Juni.2014 Del på Facebook Startet 27.Juni.2014 Har i lenger tid prøvd å få varene som ble bestilt fra Gussi.se. Gussi har trukket 3000 kr for varene gjennom Paypal 1/3. Gussi har ved flere anledninger lovet levering, men varene kommer ikke. De svarer ikke på telefon, mail osv. Først når jeg truet med politianmeldelse i går, ringte daglig leder meg. Han sier at de har hatt problemer med leveranser siden finanskrisen i 2008... Han sa også at Paypal ikke hadde overført noe til Gussi. Dobbeltsjekker deretter med Paypal som bekreftet at butikken fikk pengene overført 1/3, og at de ikke kan gjøre noe med saken. Ringte så tilbake, men da avviste han samtalen. Useriøst firma som jeg fraråder alle å bruke!! Sitér dette innlegget Link to post
Jori Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Kjedelig sak, føler med deg. Lite annet å få gjort enn det du nå gjør. For lite beløp til å gå på sak for. Håper det løser seg, men høres ikke slik ut på måten du fremstiller det på Sitér dette innlegget Link to post
Knutzen1 Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Dette er siste melding fra Gussi. Det viser seg at det aldri skjedde, og fikk aldri noe beskjed om at det oppstod enda en forsinkelse... Totalt useriøst... styr (bokstavlig talt) unna !! > Den 15. mai 2014 kl. 17:28 skrev "Eirik Gustavsen" <eirik@gussi.se>: > > Hei Joachim > > Dine ratt kommer till Sverige näste ute og blir kjørt over grensen og > sendt direkte når de kommer. > > Beklager forsinkelsen > > Med vänlig hälsning > Gussi > Eirik Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 PayPal kan lage et helvete for aktører som ikke leverer/ svindler. Ta kontakt med PP på nytt og lag en sak. Det er en tidsfrist for å melde krav, men den husker jeg ikke i farten Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Knutzen1 Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Sap2000... 45 dager dessverre. Ringte de og forklarte saken, men de kunne ikke hjelpe. Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Heilt vanlig i nettverden desverre. Eg har opplevd det på ebay fleire gonger. Veldig viktig å være våken på frister. Opprett sak gjerne nokre dager før fristen. Er du for sein så er det å rekne for vellykket levering og pengene går videre fra paypal og er tapt. På ebay er det også frist for å gi dårlig karakter.... Denne handelen var ikkje på ebay, men det finnes selgere "over alt" som satser på at deadline går ut. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Jan E. Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Anmelde og fremsend krav. Høres ut som liten sjanse for å få pengene tilbake om en ikke har brukt kredittkortet via PayPal og kan ta det gjennom kredittkort-selskapet? Høres uansett ut som et synkende firma. Og jo tidligere det blir avviklet jo mindre sjanse for at andre blir lurt også. Siden de bruker navnet Gussi, og har ratt. Har de noen som helst kobling med Gussi-italia? Kanskje eventuelt hovedkontoret er villig til å løse saken i form av å sende et ratt? Sitér dette innlegget Jara Wynja Link to post
Knutzen1 Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Han skylder på at varene ikke kommer fra Italia, helt korrekt. Men vi får se.. Jeg opprettet sak hos Visa, så får vi se om det går. Greit nok med pengene, men vil advare andre mot dette selskapet. Tror de sliter ja... Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Forjævlig med forhandlere som oppfører seg slik. Om ikke annet, så får man hvertfall advart andre og gitt de dårlig PR på forumer som dette. Takk for heads-up. Send han en mail og si at du vil gå videre og annmelde Guzzi for svindel samt fortelle historien på båtforumer i skandinavia. Gi han valget med å føre tilbake pengene innen 3 dager. Så hadde jeg gjort alvor av anmeldesen om han ikke gjør som du sier mest på pur f.... Sap2000... 45 dager dessverre. Ringte de og forklarte saken, men de kunne ikke hjelpe. 45 dager var det ja. Da får moralen bli å opprette en sak før 45 dager uansett hva som loves av gull og grønne skoger. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.