Jump to content

Gussi.se frarådes på det sterkeste

Knutzen1

Recommended Posts

Har i lenger tid prøvd å få varene som ble bestilt fra Gussi.se.

Gussi har trukket 3000 kr for varene gjennom Paypal 1/3.

Gussi har ved flere anledninger lovet levering, men varene kommer ikke.

De svarer ikke på telefon, mail osv.

Først når jeg truet med politianmeldelse i går, ringte daglig leder meg. Han sier at de har hatt problemer med leveranser siden finanskrisen i 2008... Han sa også at Paypal ikke hadde overført noe til Gussi. Dobbeltsjekker deretter med Paypal som bekreftet at butikken fikk pengene overført 1/3, og at de ikke kan gjøre noe med saken.

Ringte så tilbake, men da avviste han samtalen.

Useriøst firma som jeg fraråder alle å bruke!!

Dette er siste melding fra Gussi. Det viser seg at det aldri skjedde, og fikk aldri noe beskjed om at det oppstod enda en forsinkelse...

Totalt useriøst... styr (bokstavlig talt) unna !!

> Den 15. mai 2014 kl. 17:28 skrev "Eirik Gustavsen" <eirik@gussi.se>:

>

> Hei Joachim

>

> Dine ratt kommer till Sverige näste ute og blir kjørt over grensen og

> sendt direkte når de kommer.

>

> Beklager forsinkelsen

>

> Med vänlig hälsning

> Gussi

> Eirik

Heilt vanlig i nettverden desverre. Eg har opplevd det på ebay fleire gonger. Veldig viktig å være våken på frister. Opprett sak gjerne nokre dager før fristen. Er du for sein så er det å rekne for vellykket levering og pengene går videre fra paypal og er tapt. På ebay er det også frist for å gi dårlig karakter....

Denne handelen var ikkje på ebay, men det finnes selgere "over alt" som satser på at deadline går ut.

Yanmar 6LYA-STP 340hk

Anmelde og fremsend krav. Høres ut som liten sjanse for å få pengene tilbake om en ikke har brukt kredittkortet via PayPal og kan ta det gjennom kredittkort-selskapet?

Høres uansett ut som et synkende firma. Og jo tidligere det blir avviklet jo mindre sjanse for at andre blir lurt også.

Siden de bruker navnet Gussi, og har ratt. Har de noen som helst kobling med Gussi-italia? Kanskje eventuelt hovedkontoret er villig til å løse saken i form av å sende et ratt?

Jara Wynja

Forjævlig med forhandlere som oppfører seg slik. Om ikke annet, så får man hvertfall advart andre og gitt de dårlig PR på forumer som dette. Takk for heads-up.

Send han en mail og si at du vil gå videre og annmelde Guzzi for svindel samt fortelle historien på båtforumer i skandinavia. Gi han valget med å føre tilbake pengene innen 3 dager.

Så hadde jeg gjort alvor av anmeldesen om han ikke gjør som du sier mest på pur f....

Sap2000... 45 dager dessverre. Ringte de og forklarte saken, men de kunne ikke hjelpe.

45 dager var det ja. Da får moralen bli å opprette en sak før 45 dager uansett hva som loves av gull og grønne skoger.

Mvh. SAP

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...