Slangemannen Startet 27.Juni.2014 Del på Facebook Startet 27.Juni.2014 Er det flere enn meg her på BP som har en av Coronet båtene? Starter tråden med å legge ut noen bilder av min 32 Oceanfarer. Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Fascinerende båter Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
SveinHa Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Mye flott av Coronet. Jeg hadde en 32 DeepSea i noen år: Meget godt skrog, går fint i sjøen praktisk talt uten planingsterskel. Står en del om min her: http://www.sveinha.com/j3/index.php/bater/kamelia Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
CB. Svart 27.Juni.2014 Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Hadde en slik en mange år tilbake, både seafarer og oceanfarer 2x 200 på begge, fyttikatta og tørste de var Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Slangemannen Svart 27.Juni.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2014 Har bare 1 motor på min. ad41b 200 hk. litt for lite så på henteturen pga varmgang fikk jeg den ikke i plan og dro av 200 liter diesel og dytta hele fjorden fra Strømtangen til Sandvika. Det ble vel utstedt tsunamivarsel fra Oscarsborg til Aker Brygge den dagen :-) Turen gikk fra Grimsøy i Skjebergkilen til Sandvika Bærum. Men den gikk uten noen andre feil hele turen i det beste været vi har hatt denne sommeren. Sitér dette innlegget Link to post
Greigster Svart 18.Juli.2014 Del på Facebook Svart 18.Juli.2014 har en Coronet 27 men dessverre har den vært på verkstedet de siste 3 årene.. har et håp om å få den ut til Gladmaten kommende uke slik at jeg får prøvekjørt den.. enn så lenge har jeg kun hatt gleden av å betale for den.. Sitér dette innlegget Link to post
Donzi Svart 18.Juli.2014 Del på Facebook Svart 18.Juli.2014 Jeg har en uidentifisert båt som jeg faktisk tror kan være en av konseptbåtene som ble brukt for å markedsføre Coronet i USA. Noen som drar kjensel på dette unikumet? Hele båten er bygget i mahogny/plywood. Volvo Penta 100 (tror jeg). Sitér dette innlegget Link to post
Hoff Svart 22.Juli.2014 Del på Facebook Svart 22.Juli.2014 Heisann, kjøpte nylig en Coronet 24 Penta 200hk. Ser fram til mange fine turer i Trøndelag:) Sitér dette innlegget Link to post
Hoff Svart 22.Juli.2014 Del på Facebook Svart 22.Juli.2014 Coronet 24 family:) Sitér dette innlegget Link to post
TerjeFjern Svart 10.Desember.2014 Del på Facebook Svart 10.Desember.2014 Hadde en Coronet 24 Midi i 18 år. Mercruiser 188 hk 5 liters V8. Nydelig båt men jeg følte at motoren var litt for liten i den båten. Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 10.Desember.2014 Del på Facebook Svart 10.Desember.2014 Har bare 1 motor på min. ad41b 200 hk. litt for lite så på henteturen pga varmgang fikk jeg den ikke i plan og dro av 200 liter diesel og dytta hele fjorden fra Strømtangen til Sandvika. Det ble vel utstedt tsunamivarsel fra Oscarsborg til Aker Brygge den dagen :-) Turen gikk fra Grimsøy i Skjebergkilen til Sandvika Bærum. Men den gikk uten noen andre feil hele turen i det beste været vi har hatt denne sommeren. Gikk det ikke an å gå i "deplasementfart", dvs. ca 7-8 knop? Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
Slangemannen Svart 10.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Desember.2014 Joda, hadde sikkert gått det, men måtte desverre prøve å komme meg fortest mulig hjem. Men nå er problemet fikset og den cruiser fint i 16 - 18 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Bisse Svart 11.Desember.2014 Del på Facebook Svart 11.Desember.2014 Coronet et flotte båter! Du er vel med i den svenske Coronet klubben? Sitér dette innlegget Ole-Martin Nilsson, Halden. Link to post
Slangemannen Svart 14.Desember.2014 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Desember.2014 Ja er medlem der. www.coronet.nu Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.