BingoBonzo Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Du får svinge innom på vei ut/tilbake for en ankerpils/rosé/gin hvis det klaffer ? Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
WGM36 Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Det hørtes jo koselig ut.? Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Du som ligger foran losen med en helt hvit GM tro.? Mvh Terje Nei, jeg har en Bavaria 32 Sport. Ligger omtrent rett ut for havnekontoret. Vennebåten vår er en Bavaria 34 Cruiser på min babord side. Dere får si hei ved anledning ☺ Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Hei på deg, er det noen brune puber innen rekkevidde tro.? Må strekke litt på bena, og da er det jo fint med en vannpost på veien.? Fortsatt god sommerkveld til dere alle. Mvh Terje Jeg har kun sett en ved hotellet. Regner med du har best hell med deg der. God "sommmerkveld" ja ? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 Tordenskiold pub, helt overlegen.. skål.? Ikke bli sinna nå kona mi...? Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 28.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 28.Juli.2015 (redigert) DP Redigert 28.Juli.2015 av WGM36 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 I dag kjørte vi til evje(også med bil) på den gamle skibsplastfabrikken.. Det ble ny solseng og gardiner på båten:) greit at feriepengene får bein å gå på! Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
Hekkbølgen Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Gikk fra Sandefjord nå og på vei til Tjøme. Stille og rolig rundt Tønsberg tønne. Ikke mange båter ute i regnet.. har noen sett sommeren?? Sitér dette innlegget Link to post
Hekkbølgen Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Utløpet av Sandefjords fjorden Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 (redigert) Håper disse smaker godt med en liten sommeraquevitt til!:) Redigert 29.Juli.2015 av glalaks (see edit history) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
BingoBonzo Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 WGM36 Dro for en stund tilbake og har akkurat hatt et meget hyggelig besøk av diaX! Fint i Stavern, brukt dagen til kortspill, kino og god mat i Larvik! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Guest Avmønstret# Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 Litt over en uke nå fra Østfold til Helgeroa, Langesund, Kragerø, Risør og Tvedestrand. Regn, surt og fælt egentlig. Nesten mytteri ombord så vi snur og går hjemmover. Satser på litt varmere vær på returen. Sitér dette innlegget Link to post
WGM36 Svart 29.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2015 (redigert) Vi landet på Tjøme, fin tur over fra Stavern. Vi får ta en ankerdram ved en senere anledning BingoBonzo. Kystvakta hadde kurs rett mot oss og stoppet helt opp, trodde vi skulle bli sjekket men de ble bare liggende og drive. Nå håper vi på en fin dag i morgen, trenger litt sol nå for å si det sånn. Mvh Terje Redigert 29.Juli.2015 av WGM36 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sequoia Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Takk for en hyggelig titt Bingo :) Og takk for servering :) Vi freste over til Havstenssund på tilnærmet flatt vann i formiddag. Ligger på svai på SXK-bøye i "norskebukta" og blir her til i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Vi landet på Stauper, snakk flott sted med drøssevis fortøyningspunkter! Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
Sequoia Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Vi landet på Stauper, snakk flott sted med drøssevis fortøyningspunkter! Muligens OT: Flott båt og flott annonse. Hvorfor selger du BingoBonzo, om det er greit å spørre. Sitér dette innlegget Link to post
tobixen Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Vi landet på Stauper, snakk flott sted med drøssevis fortøyningspunkter! Når jeg ser på sjøkartet slår det meg at det neppe er særlig lurt å rote seg inn der med en dyptgående seilbåt? :-) Sitér dette innlegget Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/ Link to post
bare lek(k)er Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Når jeg ser på sjøkartet slår det meg at det neppe er særlig lurt å rote seg inn der med en dyptgående seilbåt? :-) Går helt fint:) "Innkjøring" fra øst. Ta det rolig, og kan være greit med en "spion" på baugen de første gangene. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
glalaks Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 I går ettermiddag fikk vi en liten båttur ved flekkerøya. Veldig fint der ute:) jeg fikk være passasjer for en gangs skyld;) Sitér dette innlegget Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! Link to post
BingoBonzo Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Tobixen: Ikke noe problem, passerte en 50fots seilbåt her inne i sted. Angående innseiling anbefales det vestfra, seil til Bikkja og så inn. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
bare lek(k)er Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Tobixen: Ikke noe problem, passerte en 50fots seilbåt her inne i sted. Angående innseiling anbefales det vestfra, seil til Bikkja og så inn. Selvsagt; ) min feil, mente fra vest. Trygve Sitér dette innlegget Link to post
BingoBonzo Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 BårdK: 3-fots syken, 3-fots syken min gode mann ? Vi er meget godt fornøyd med konseptet bobåt for en familie på 4, masse plass og selv mye rom etter at den er pakket for 4-ukers ferie. Ser nå etter litt større båt, gjerne hvor man har dør bak slik at man kan lukke helt igjen og dermed kan vi forlenge sesongen i begge ender. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BingoBonzo Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Innselingen, sett vestover, til Stauper, holmen Bikkja i bakgrunnen. Sitér dette innlegget Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her Joda 370 Sport - Solgt Nor-Dan Searider 820W - Solgt Bavaria 34 Sport HT - Solgt Link to post
BårdK Svart 30.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 30.Juli.2015 Som forventet BingoBonzo. Jeg ble litt nyfiken på grunn av alt det ekstrautstyret som var nevnt i annonsen, virket som noe som var ment å vare en stund. Er selv en taper som har blitt tvunget over fra 34-foter til hytte og hyttebåt på grunn av noen dårlige og vindfulle somre i perioden 2009 til 2011 - av familiens tre jenter. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.