Jump to content

Status østlandet/Sørlandet

MaSa

Recommended Posts

Som forventet BingoBonzo. Jeg ble litt nyfiken på grunn av alt det ekstrautstyret som var nevnt i annonsen, virket som noe som var ment å vare en stund. Er selv en taper som har blitt tvunget over fra 34-foter til hytte og hyttebåt på grunn av noen dårlige og vindfulle somre i perioden 2009 til 2011 - av familiens tre jenter.

Ja, alt er ment å vare, liker at alt er på stell og har brukt vinterene på å oppgradere til ting som jeg liker/trenger/synes er kult.. ?

Jeg kan godt ha båten flere sesonger, men klinker til hvis rette kjøper møter opp ?

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Sitter å spiser Pizzabuffet på åros feriesenter nå:) enormt varmt i solveggen! Deilig med en varm sommerdag i år også:)

Skal overnatte i båten så et spent på temperaturen. Har ikke varme ombord. Men mange dyner;)

De tar seg godt betalt her da! Utenom det er det jo veldig deilig;)

bilde

bilde

Båtbensin burde man fått på blåresept! Samme med ankerdrammen. Det er jo den beste medisin! :yesnod:

Horten gjestehavn. Ligger longside mot land innerst i havna. Fortsatt noen ledige plasser. Kom fra Sykehusbrygga hvor det var fullt. Arrangemen t?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Horten gjestehavn. Ligger longside mot land innerst i havna. Fortsatt noen ledige plasser. Kom fra Sykehusbrygga hvor det var fullt. Arrangemen t?

Det er kanalrock i helgen, http://www.kanalrock.no

Tror jeg så båten din på vei med bilen forbi gjestehavna, Fairline med beige kalesje?

Vi la igjen båten i Solviken forrige helg etter 2,5 forblåste uker på svenskekysten. Har vært hjemme i hovedstaden og jobbet en uke og hatt unger på Norway cup. Tilbake i båten igjen i kveld. Flott kveld, vindstille og lyden fra Kanalrocken bærer godt (akkurat nå spiller gutta som er igjen av Jokke og Valentinerne). Stikker nok ut til Verdens ende i morgen tidlig. Litt kjipt med varsel om sørvestlig kuling i morgen kveld, men, men.

bilde

Alltid koselige Sandspollen. Båter siger inn og vi har den frihet å ligge på svai å følge med på de som kommer og går. Med noe godt i glasset selvsagt.

Prøver det, jeg også. Dette må være første gang jeg har ankommet Sandspollen før det er blitt mørkt :-)

Hm, mye støy og bråk, og naboen vår klaget litt på at vi ligger for nært. Tror faktisk jeg foretrekker å komme inn som siste båt :-)

Wherever I lay my anchor, that's my home - https://solveig.oslo.no/

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...