Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

Jeg sitter i hjemmehavn ved Moss og venter madammen ombord senere i dag. Det blåser gode 10 m/s fra syd og er greit store bølger inn mot kanalen, men du verden så mange båter som kommer ut derfra allikevel. Her skal det på ferietur koste hva det koste vil. Mange uggene passasjerer rundt middagsbordet i kveld tenker jeg. Selv de større, eksempel en V39 av nyere dato, får virkelig kjørt seg i det her. Jeg hadde snudd ! Alt går greit i medvind, men 10 imot, du skal krysse fjorden eller til Hankø, er slitsomt. Ser bedre ut i morgen, men fortsatt bra med vind da også. 

Worry II

Worry II

Jeg sitter i hjemmehavn ved Moss og venter madammen ombord senere i dag. Det blåser gode 10 m/s fra syd og er greit store bølger inn mot kanalen, men du verden så mange båter som kommer ut derfra allikevel. Her skal det på ferietur koste hva det koste vil. Mange uggene passasjerer rundt middagsbordet i kveld tenker jeg. Selv de større, eksempel en V39 av nyere dato, får virkelig kjørt seg i det her. Jeg hadde snudd ! Alt går greit i medvind, men 10 imot, du skal krysse fjorden eller til Hankø, er slitsomt. Ser nede ut i morgen, men fortsatt bra med vind da også. 

• Create New...