Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Brukbar start syd i Huibukta på Tjøme. Det er skjær her og, noe badegjestene i bakgrunnen sjekket. Finnes i plotteren.

23C nå både i luft og vann. Lungnt med vind, og har gjort et "strandhogg" som han som hjalp til litt med tau der vi droppet anker akterut, kalte det. Båt og dingser spiller godt på lag. Mellom 11 og 13 imorgen mener Barentswatch at det skal være bra sydover, så da gjør vi det.

Største begivenheter ved feriestart er at både 11- og 15-åringen glemte badeshorts. Selv jeg som nesten ikke bader har to. De løste det ved at de ene ikke badet, og at den andre badet i underbuksa. JEG har faktisk ikke gjort en eneste tabbe idag:smiley:

1.jpg

2.jpg

3.png

dennrick

dennrick

Brukbar start syd i Huibukta på Tjøme. 23C nå både i luft og vann. Lungnt med vind, og har gjort et "strandhogg" som han som hjalp til litt med tau der vi droppet anker akterut, kalte det. Båt og dingser spiller godt på lag. Mellom 11 og 13 imorgen mener Barentswatch at det skal være bra sydover, så da gjør vi det.

Største begivenheter ved feriestart er at både 11- og 15-åringen glemte badeshorts. Selv jeg som nesten ikke bader har to. De løste det ved at de ene ikke badet, og at den andre badet i underbuksa. JEG har faktisk ikke gjort en eneste tabbe idag:smiley:

1.jpg

2.jpg

3.png

• Create New...