Jump to content

Edit History

Dreuf

Dreuf

dennrick skrev for 22 timer siden:

Hørte fra noen som kom sydfra at Arendal hadde vært vrient med plass. Takknemlig for tips fra dere som har forsøkt dere på havner lengre syd.

Vi har vært innom Kristiansand og Arendal på vei nedover forrige uke. Tidlig i havn 10-12 (har små barn som er tidlig på`n) og ikke noe problem med plass. Hadde flere å velge i. Kristiansand var i mine øyne full litt utpå dagen, mens i Arendal var det ledige plasser over natten. Badelandet i Kristiansand prøvde vi oss på rundt kl 14.00 en dag, det var bare å glemme. Køen stod så langt jeg kunne se og beveget seg ikke mens vi var der. Ble bystranda i stede for.

Edit: Om dere skal innom Arendal så vil jeg anbefale en tur på "Viten senteret" gøy med litt faglig påfyll også var det en Mesternesmester edition i år hvor man kan prøve noen av utfordringene, fint for å avgjøre hvem som skal ta oppvasken og slikt.. Mine små på 2 og 4 var nok litt for små, men gøy var det. 

Vi har bestemt oss for å gå til Mandal på lørdag. Håper det er plass der da.

Dreuf

Dreuf

dennrick skrev for 22 timer siden:

Hørte fra noen som kom sydfra at Arendal hadde vært vrient med plass. Takknemlig for tips fra dere som har forsøkt dere på havner lengre syd.

Vi har vært innom Kristiansand og Arendal på vei nedover forrige uke. Tidlig i havn 10-12 (har små barn som er tidlig på`n) og ikke noe problem med plass. Hadde flere å velge i. Kristiansand var i mine øyne full litt utpå dagen, mens i Arendal var det ledige plasser over natten. Badelandet i Kristiansand prøvde vi oss på rundt kl 14.00 en dag, det var bare å glemme. Køen stod så langt jeg kunne se og beveget seg ikke mens vi var der. Ble bystranda i stede for.

Vi har bestemt oss for å gå til Mandal på lørdag. Håper det er plass der da.

• Create New...