Jump to content

Edit History

Worry II

Worry II

dennrick skrev 28 minutter siden:

Luseholmen eller Vedderstøholmene ? Sistnevnte så interessant ut for mannskapet, og vi kan ta jolla til land i nærheten av Kvarnesveien.

Den andre muligheten er Kassenkanalen og inn der. Må jeg da legge båten på svai ?

Anbefaler deg å gå opp til Hestholmen (i Høvåg), men om du ikke tør å ta Kassenkanalen, så ta turen rundt. Tar ikke mye lenger tid og er nesten enda koseligere etappe. Der er finere der enn på Vedderstøholmen. Det er Matkroken og masse søppelkasser inn tarmen ved broa på vei inn. Sikkert bussforbindelse også.

Worry II

Worry II

dennrick skrev 20 minutter siden:

Luseholmen eller Vedderstøholmene ? Sistnevnte så interessant ut for mannskapet, og vi kan ta jolla til land i nærheten av Kvarnesveien.

Den andre muligheten er Kassenkanalen og inn der. Må jeg da legge båten på svai ?

Anbefaler deg å gå opp til Hestholmen (i Høvåg), men om du ikke tør å ta Kassenkanalen, så ta turen rundt. Tar ikke mye lenger tid og er nesten enda koseligere etappe. Der er finere der enn på Vedderstøholmen. Det er Matkroken og masse søppelkasser inn tarmen ved broa på vei inn.

Worry II

Worry II

dennrick skrev 17 minutter siden:

Anbefaler deg å gå opp til Hestholmen (i Høvåg), men om du ikke tør å ta Kassenkanalen, så tar turen rundt. Tar ikke mye lenger tid og er nesten enda koseligere etappe. Der er finere der enn på Vedderstøholmen. Det er Matkroken og masse søppelkasser inn tarmen ved broa på vei inn.

Worry II

Worry II

dennrick skrev 11 minutter siden:

Anbefaler deg å gå opp till Hestholmen, men om du ikke tør å ta Kassenkanalen, så tar turen rundt. Tar ikke mye lenger tid og er nesten enda koseligere etappe. Der er finere der enn på Vedderstøholmen.

• Create New...