Jump to content

Edit History

dennrick

dennrick

Herlige drømmebilder av kursplotting på den gamle måten og fine havner i innlandet :flag_bp:

Guess what! Svigers blir et døgn til i bobilen på kaia. Da blir vi visstnok også et døgn til, fra imorgen. 10-åringen vår syntes bobilsoving er kjempegøy. 15-åringen no so much, men liker Lillesand. Det er bra med familiesamvær, så jeg spiller på lag.

Men tipsene deres er ikke forgjeves! Vi tar det bare på fredag istedet.

Sparkesyklet idag til Bergshaven med den ene av gutta. Der leide vi hytte i 1985 i sommerferien. Den har ikke tålt tidens tann. Absolutt alt har forfalt. Matriarken som styrte der har nok også gått ut av tiden, for selv om huset hennes sto der fortsatt, så var det nesten ikke synlig da hagen hadde tatt helt over sjappa. Trist. Mamma sendte meg et bilde fra 1985 idag.

282EB66B-74E1-4CFB-8D46-E0068B80E58C.jpeg

770D961E-7B45-4DB2-82AF-AF250683C932.jpeg

dennrick

dennrick

Herlige drømmebilder av kursplotting på den gamle måten og fine havner i innlandet :flag_bp:

Guess what! Svigers blir et døgn til i bobilen på kaia. Da blir vi visstnok også et døgn til, fra imorgen. 10-åringen vår syntes bobilsoving er kjempegøy. 15-åringen no so much, men liker Lillesand. Det er fra med familiesamvær.

Men tipsene deres er ikke forgjeves! Vi tar det bare på fredag istedet.

Sparkesyklet idag til Bergshaven med den ene av gutta. Der leide vi hytte i 1985 i sommerferien. Den har ikke tålt tidens tann. Absolutt alt har forfalt. Matriarken som styrte der har nok også gått ut av tiden, for selv om huset hennes sto der fortsatt, så var det nesten ikke synlig da hagen hadde tatt helt over sjappa. Trist. Mamma sendte meg et bilde fra 1985 idag.

282EB66B-74E1-4CFB-8D46-E0068B80E58C.jpeg

770D961E-7B45-4DB2-82AF-AF250683C932.jpeg

• Create New...