Jump to content

Status østlandet/Sørlandet


MaSa

Recommended Posts

Hei på deg, er det noen brune puber innen rekkevidde tro.?

Må strekke litt på bena, og da er det jo fint med en vannpost på veien.?

Fortsatt god sommerkveld til dere alle.

Mvh Terje

Jeg har kun sett en ved hotellet. Regner med du har best hell med deg der.

 

God "sommmerkveld" ja ?

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#

Litt over en uke nå fra Østfold til Helgeroa, Langesund, Kragerø, Risør og Tvedestrand. Regn, surt og fælt egentlig. Nesten mytteri ombord så vi snur og går hjemmover. Satser på litt varmere vær på returen.

Link to post
Share on other sites

Vi landet på Tjøme, fin tur over fra Stavern.

Vi får ta en ankerdram ved en senere anledning BingoBonzo.

Kystvakta hadde kurs rett mot oss og stoppet helt opp, trodde vi skulle bli sjekket men de ble bare liggende og drive.

Nå håper vi på en fin dag i morgen, trenger litt sol nå for å si det sånn.

Mvh Terje

Redigert av WGM36 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Når jeg ser på sjøkartet slår det meg at det neppe er særlig lurt å rote seg inn der med en dyptgående seilbåt? :-)

Går helt fint:) "Innkjøring" fra øst. Ta det rolig, og kan være greit med en "spion" på baugen de første gangene.

 

Trygve

Link to post
Share on other sites

BårdK: 3-fots syken, 3-fots syken min gode mann ? Vi er meget godt fornøyd med konseptet bobåt for en familie på 4, masse plass og selv mye rom etter at den er pakket for 4-ukers ferie.

 

Ser nå etter litt større båt, gjerne hvor man har dør bak slik at man kan lukke helt igjen og dermed kan vi forlenge sesongen i begge ender.

Nord West 370 Coupe - Selges, klikk her

Joda 370 Sport - Solgt

Nor-Dan Searider 820W - Solgt

Bavaria 34 Sport HT - Solgt

Link to post
Share on other sites

Som forventet BingoBonzo. Jeg ble litt nyfiken på grunn av alt det ekstrautstyret som var nevnt i annonsen, virket som noe som var ment å vare en stund. Er selv en taper som har blitt tvunget over fra 34-foter til hytte og hyttebåt på grunn av noen dårlige og vindfulle somre i perioden 2009 til 2011 - av familiens tre jenter.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...