Lars H. Startet 29.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 29.Juni.2014 Hei. Sist sommer da vi var i Sverige på båtferie ordnet vi dette med gjentatt 28-dagers pillekur. Men i år blir det nok en god del dager over dette i Sverige. Så da satser vi på å finne en veterinær i Sverige i løpet av de siste 5 dagene før vi krysser grensen. Men hvordan er det med tilgang til veterinær i Sverige i feks. i området Hunnebostrand, Fjällbacka, Grebbestad og Strömstad? Har de åpent (dersom de finnes på disse stedene) på fredager og lørdager? Så, hvordan gjør dere det, dere som er i samme situasjon? Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Lars H. Svart 30.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2014 Ingen som kan fortelle hvordan de ordner dette? Det må da være mange som er på vei til, eller er i Sverige med hund nå? Eller hvordan ordnet dere dette sist år? Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Draug1 Svart 30.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2014 La hunden få to kurer iløpet av 120 timer, da gjelder den for 28 dager. En kur til iløpet av de 28 dagene, og den gjelder nye 28 dager osv. Helt greit. Kjøp pillene i sverige, prisen på norske apotek er helt hisides, også må du ha resept i norge, mens i sverige er de frie. Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Draug1 Svart 30.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2014 Det er veterenær i strømstad,ved siden av systembolaget i sentrum.tar 200 kroner for skrive inn i passet,vi hadde egne piller. Sitér dette innlegget Born to sail,forced to work. ...............Hjemmeside: Link to post
Lars H. Svart 30.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2014 (redigert) Nå var vel spørsmålet mitt hvor jeg finner veterinær i Sverige på vei hjem. Opplegget med 28 dager er jo helt greit for dere i Østfold som stadig er på helgetur i Sverige, men for meg gjelder det altså en enkel tur med opp til 5 uker (35 dager) i Sverige. Obs, Draug, det siste innlegget ditt så jeg ikke. Redigert 30.Juni.2014 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.