bergetun Startet 30.Juni.2014 Link til dette innlegget Startet 30.Juni.2014 Noen av tilsetningene (rammen rundt vindu på innside) på lysventilene i båten min har rett og slett rustet og ser mindre pene ut. Virker som de er laget av plast som er forkrommet, så det er ikke noe håp om å få polert de pene igjen. Er det noen som vet om det er mulig å kjøpe kun disse tilsetningene uten å kjøpe helt nytt sett? Sitér dette innlegget Link to post
Mamsen Svart 30.Juni.2014 Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2014 Jeg har hatt akkurat samme problem og kjøpte et stykk fra Seatronic i Moss. "Pyntelisten" av plast finnes i to tykkelser, for tynt eller tykt skrog. 12mm ( part nr. 368382812) og 39 mm (part nr. 368382839). Mål tykkelsen på dine og dersom de er på mellom 12mm og 39 mm bestiller du 39 mm og kutter de selv ned til riktig tykkelse. Norsk importør er Leif H. Strøm. De koster etter mine begrep en liten formue (6-700 kr. mener jeg å huske), og det er laaang leveringstid fra Lewmar (måneder). Sitér dette innlegget Medlem av Rygge Båtforening Hjemmehavn: Fuglevik Båthavn Draco 21SC - Nor-Dan 780 - Nor-Dan 980 Link to post
bergetun Svart 30.Juni.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Juni.2014 Nor-Dan 980 : Takker for svar. Har sendt Leif H Strøm en mail. Sitér dette innlegget Link to post
bergetun Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Det var laaaaang ventetid for å få levert disse ja :) Vurderer å få pris for å få de lakkert med krom (ny metode) hos et lakkverksted istedenfor. Sjekk ut http://www.speilblankt.no/ og galleriet dems. Sikkert skamdyrt, men verdt et forsøk. Sitér dette innlegget Link to post
Mamsen Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Dette så jo bra ut og absolutt verdt et forsøk. Lewmar sine er også dyyyyre! Kom gjerne med en oppfølging når du har fått pris. Jeg har flere som kunne ha behov for en liten "ansiksløfting". Sitér dette innlegget Medlem av Rygge Båtforening Hjemmehavn: Fuglevik Båthavn Draco 21SC - Nor-Dan 780 - Nor-Dan 980 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.