ole-mog Startet 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2014 Hei. jeg er helt fersk innenfor dette med båt og motor. Har kjøpt meg en snekke med Yanmar 2ym15, og vet ikke når impeller er byttet sist. Det fulgte med en ny. Tengte jeg skulle bytte denne, men går det an mens båten ligger på vannet, eller vil det "fosse " inn vann da? Mvh Ole Sitér dette innlegget Link to post
hanto1 Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Steng bunnkrana så går dette greit. Vær forsiktig med messingskruene på lokket, de brekker lett. Sitér dette innlegget Link to post
ole-mog Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 oki. Takker for raskt svar. Sitér dette innlegget Link to post
Bidevind Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Steng bunnkrana så går dette greit. ... Hvis du mener krana for kjølevannsinntak så er jeg enig. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Ta ut impelleren og bøy litt på vingene for å inspisere den. Finner du ingen sprekker i gummien holder den sikkert en stund til. Jeg skiftet hvert år før, men de gamle så like fine ut når jeg tok dem ut. Den jeg har i nå har vel stått der i 5-6 år... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.