TICORA Startet 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 1.Juli.2014 Etter mange år som Marex eier vil jeg neste fredag overta en splitter ny Bavaria 35 Sport. Vi så lenge på andre båter men den nye rederinnen falt pladask for Bavaria'n så da blir det en pause fra Marex. Gleder meg som en unge til neste uke. Laster opp "mine barn og dine barn" og ny rederinne og drar rett på ferie. Litt risky kanskje? Mange med sterke meninger om Bavaria her men synes de har kommet langt på de siste modellene. Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 gratulerer med flott båt, du vil nok ikke angre :) Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Håper ikke det MaSa, hatt Bavaria lenge? Sitér dette innlegget Link to post
MaSa Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 første sesongen med 33 sporthentet den i november, og har brukt den ganske mye.Har 100 timer på motorene og 31 overnattinger siden 11 april til nå :)rukket og bli godt kjent med den og vil si at jeg er meget fornøyd så langt.Meget akseptabelt forbruk også på mine 2*D3 190 hkfører ganske nøye regnskap så har full kontroll på forbruket.Plassen i båten er jo enorm, og det er MYE lagringsplass som var drømmen til kona :)Liker løsningene ellers i båten veldig godt :)Som jeg har nevnt tidligere, det eneste jeg vil sette fingeren på så langt er at det kan være litt slett sluttfinish på enkelte båter, snakker fuger osv Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Onkel Lars Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Gratulere ja. Du får legge inn mange bilder sånn at vi båtløse kan få vera med på gleden ved et nybåtkjøp. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Bilder skal bli:-) Har D6-370 i den jeg kjøpte. Og plassen og solsenga var det som madammen falt for. Skal bli en spennende sommer. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Gratulerer så mye med ny båt Tira :-) Også flett ny da. Må være noe helt eget å dra plasten av en splitter ny båt som ingen har tatt i før :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Gratulerer så mye med ny båt Tira :-) Også flett ny da. Må være noe helt eget å dra plasten av en splitter ny båt som ingen har tatt i før :-) Takk, nå gjør nok Bavariagutta det for meg men rent symbolsk så er det jeg da:-) Blir nytt navn også, diskuteres nå Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Bilde av gliset Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Lekkert :-) Ble det innbytte, og i så fall en grei deal? Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
lippert Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Godt valg, bare litt misunnelig Sitér dette innlegget mvh Knut Erik Link to post
Bergen dørk Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Fikk du med ny rederinne på kjøpet? I så fall er det vel en og annen som lurer på hvilken forhandler dette er, he, he. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Lekkert :-) Ble det innbytte, og i så fall en grei deal? Ble innbytte og meget godt tilbud.. Skjønner hvorfor de selger båter i fleng Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Fikk du med ny rederinne på kjøpet? I så fall er det vel en og annen som lurer på hvilken forhandler dette er, he, he. Hehe...nei det fiksa jeg selv gitt! Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Ja,som man er reder, ligger man, eller noe sånt. Grattis med ny båt! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Søringen Svart 1.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Bevaria meg vel! Litt av en skute det der ja. Er rederinnen like strøken? Vi forventer jo nesten et bilde av henne der på solsengen i løpet av sommeren, når du har lagt ut en sånn "teaser" Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 1.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Juli.2014 Bevaria meg vel! Litt av en skute det der ja. Er rederinnen like strøken? Vi forventer jo nesten et bilde av henne der på solsengen i løpet av sommeren, når du har lagt ut en sånn "teaser" Hehe...skal legge det frem for henne.... Sitér dette innlegget Link to post
Båtsjuk Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Gratulerer med ny båt! Kommet deg utpå med gliset? ;-) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Grattis. Du trenger ikke være beskymret med og velge Bavaria. Det funker! Har hatt 2 stk i 40+. Seilbåt, men mye er det samme. Kompromiss på Bavaria er inneplass/sjøegenskaper. Du får en herlig bobåt, men du får ikke en båt som skjærer sjøen som en Windy. Men uansett, de fleste er ligger i havn når "stormen" raser. Men de er absolutt bra nok. Dette blir veldig bra. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Sjeldenutpå Svart 7.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 7.Juli.2014 Grattis ! :-) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
TasleT Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Gratulerer! Sitér dette innlegget http://www.tore.aasli.no Link to post
Tom Rør Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Gratulerer med flott båt :-) Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Flott båt, gratulerer en masse :-) Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Jori Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Flotte båter også helt ny. Gratulerer så mye Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Gratulerer med ny båt! Kommet deg utpå med gliset? ;-) Nei, får den torsdag/fredag. Kribler litt nå og litt spent på om de klarer å gjøre den ferdig i tide.... Grattis ! :-) Takk:-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.