Jump to content

Da ble det ny båt på meg!

TICORA

Recommended Posts

Etter mange år som Marex eier vil jeg neste fredag overta en splitter ny Bavaria 35 Sport. Vi så lenge på andre båter men den nye rederinnen falt pladask for Bavaria'n så da blir det en pause fra Marex.

Gleder meg som en unge til neste uke. Laster opp "mine barn og dine barn" og ny rederinne og drar rett på ferie. Litt risky kanskje?

Mange med sterke meninger om Bavaria her men synes de har kommet langt på de siste modellene.

første sesongen med 33 sport
hentet den i november, og har brukt den ganske mye.

Har 100 timer på motorene og 31 overnattinger siden 11 april til nå :)

rukket og bli godt kjent med den og vil si at jeg er meget fornøyd så langt.
Meget akseptabelt forbruk også på mine 2*D3 190 hk
fører ganske nøye regnskap så har full kontroll på forbruket.

Plassen i båten er jo enorm, og det er MYE lagringsplass som var drømmen til kona :)

Liker løsningene ellers i båten veldig godt :)

Som jeg har nevnt tidligere, det eneste jeg vil sette fingeren på så langt er at det kan være litt slett sluttfinish på enkelte båter, snakker fuger osv

Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :)

Grattis. Du trenger ikke være beskymret med og velge Bavaria. Det funker! Har hatt 2 stk i 40+. Seilbåt, men mye er det samme. Kompromiss på Bavaria er inneplass/sjøegenskaper. Du får en herlig bobåt, men du får ikke en båt som skjærer sjøen som en Windy. Men uansett, de fleste er ligger i havn når "stormen" raser. Men de er absolutt bra nok. Dette blir veldig bra.

Vi sees!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...