TICORA Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Gratulerer med flott båt :-) Takk Tom! Sees på Borgen:-) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Grattis med begge deler, Jørn /Stig Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Grattis med begge deler, Jørn /Stig Takker Stig! Tilbake til Marex neste gang tenker jeg:-). Sees utpå Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Gratulerer så mye! Tipper du kommer til å bli fornøyd. Vi er ihvertfall kjempefornøyd med vår Bavaria 32 Sport som ble levert ny i fjor. Sitér dette innlegget Link to post
TICORA Svart 8.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Gratulerer så mye! Tipper du kommer til å bli fornøyd. Vi er ihvertfall kjempefornøyd med vår Bavaria 32 Sport som ble levert ny i fjor. Godt å høre Security, kjøpte du den far Bavaria her i Oslo eller forhandler i Bergen? Sitér dette innlegget Link to post
Security Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Kjøpte den hos W-Yacht i Stavanger. De er forhandler for Bavaria motorbåt i vårt distrikt. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Bevaria meg vel! Litt av en skute det der ja. Er rederinnen like strøken? : Tysk, serieprodusert rederinne?? Gratulerer med ny flott båt! Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Takker Stig! Tilbake til Marex neste gang tenker jeg:-). Sees utpå Vent og se :) Tror du blir overrasket. Positivt. Ellers skal den ligge i OBF? Bavaria er stålende familiebåter. God plass. Vi kjørte tilhengerlass ut i fra vår 44 Vision vi solgte nå. I den nye Azimuten, har vi tatt med oss halvparten. Dette blir en stålende sommer for dere! Tysk, serieprodusert rederinne?? Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
TICORA Svart 9.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Vent og se :) Tror du blir overrasket. Positivt. Ellers skal den ligge i OBF? Bavaria er stålende familiebåter. God plass. Vi kjørte tilhengerlass ut i fra vår 44 Vision vi solgte nå. I den nye Azimuten, har vi tatt med oss halvparten. Dette blir en stålende sommer for dere! Gleder meg veldig og er klar på å bli overrasket. Ja det blir OBF, bare Bob finner plass til oss Tysk, serieprodusert rederinne?? Gratulerer med ny flott båt! Hehe...tror ikke jeg viser henne denne Bitteliten Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 9.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Du får polere Princessen til Bob så ordner det seg:) Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
TICORA Svart 9.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Juli.2014 Du får polere Princessen til Bob så ordner det seg:) Hehe...den er jo den mest polerte og minst brukte i havna. Bob er en hyggelig fyr og finner løsninger etter hvert Sitér dette innlegget Link to post
Pål`ern Svart 16.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 16.Juli.2014 Gratulerer med flott båt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.