Ingar Startet 14.April.2003 Del på Facebook Startet 14.April.2003 Ifølge artikkel i Aftenposten i dag: "Norske forskere har avdekket at du slapper maks av ved sjøen - ikke i påskefjellet." God påske til alle! Sitér dette innlegget Link to post
PanPan Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 Ifølge artikkel i Aftenposten i dag: "Norske forskere har avdekket at du slapper maks av ved sjøen - ikke i påskefjellet." Hmmm . ... . unødig sløsing med forskningsressurser, spør du meg! Her er også et oppsiktsvekkende faktum som også er verifisert av forskere: http://www.aftenposten.no/forbruker/helse/...rticleID=527912 .....ja, God Påske! Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 Om en time setter jeg meg i båten for å reise på påskeferie. Riktignok på hytta, men den ligger 10 meter fra sjøen. Det blir mange turer på sjøen og en uke med virkelig ro og fred for sjelen. God påske til alle!! Mvh. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 14.April.2003 Del på Facebook Svart 14.April.2003 God påske Espen, Jeg regner med at du har tatt med rikelig med tauverk, slik at du får rigget deg til med fine nyspleiste fortøyninger - og pyntet opp med både tyrkerknoper og napolensmatter langs hytteveggene og ombord .... Ha en fin ferie! mvh Jan Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Amorosa Svart 16.April.2003 Del på Facebook Svart 16.April.2003 En riktig GOD PÅSKE til alle baatplassens brukere. Vil samtidig takke for alle gode råd og vink. Spesielt LOTUS.(takker for din veildening ang. strøm, reiser på tur med et kraftverk under bena) Båten er pakket med tørt og vått og kursen går mot Koster. Sola skinner Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 16.April.2003 Del på Facebook Svart 16.April.2003 Takk i like måde. En riktig GOD PÅSKE! til alle. Har bare en time igjen på jobb nå, skal bånn gass hjem og hive i meg noe for, og så på sjøen. Å, hvor herlig det skal bli, gleder meg som en unge på julaften, også DET været der er her og da :cool: :smiley: :smiley: Sitér dette innlegget Link to post
Allan E Svart 16.April.2003 Del på Facebook Svart 16.April.2003 Hei alle sammen Hiver meg på og ønsker dere alle en riktig god påske. Det blir turer på vannet hver dag med god mat og drikke. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 16.April.2003 Del på Facebook Svart 16.April.2003 Henger meg på den. Ønsker alle med mulighet til å dra ut i båten en god påske. Videre håper jeg de som ikke har mulighet til å dra ut får en, om mulig, like fin påske. Og til de som må jobbe - baatplassen og diverse båtblader kan være en bra erstatning... God påske! Sitér dette innlegget Link to post
M/Y Ellen Marie Svart 16.April.2003 Del på Facebook Svart 16.April.2003 Påsketuren begynte allerede 8. april med en tur til havs. Skal være ombord helt til 22. april så påska bli til sjøs, kan man si. ENESTE MINUS ER AT DET ER I NORDSJØEN ....FOR FJERDE ÅRET PÅ RAD ....vel, jeg får smøre meg med tolmodighet, og nyte de kommende fire ukene med fri. God påske til alle, enten på jobb eller med fri M/Y Ellen Marie af Langesund Sitér dette innlegget . www.g-mt.no Link to post
Eppa Svart 21.April.2003 Del på Facebook Svart 21.April.2003 Jeg regner med at du har tatt med rikelig med tauverk, slik at du får rigget deg til med fine nyspleiste fortøyninger - og pyntet opp med både tyrkerknoper og napolensmatter langs hytteveggene og ombord .... På bryggen tilhørende hytta ligger ferdige fortøyninger tilpasset de forskjellige båtene mine. Alle disse ble fornyet og ser nå riktig så proffe ut! Takk for fint kurs Poseidon. Mvh. Espen Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 21.April.2003 Del på Facebook Svart 21.April.2003 Hei igjen Espen, Mange takk for en hyggelig hilsen! Det var kjekt å høre at du også hadde praktisk utbytte av kurset - i tillegg til at vi hadde et par svært så trivelige kvelder sammen..... Når sommeren en gang - om lenge, lenge - er på hell igjen, da kommer en ny runde med diverse maritime kurs og aktiviteter i Lundsvågen, da regner jeg med å se deg igjen? mvh Poseidon (som heldigvis også har hatt hele ferien ved og på sjøen). Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Batdilla Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Regner med at en del heldige begynner påskeferien alt i dag. Benytter derfor anledningen til å ønske alle gamle og nye medlemmer en riktig GOD PÅSKE! Måtte det bli noen dager med masse kos, fint vær og båtaktiviteter (For de som har lagt opp til det)! For egen del, kommer den vesentligste delen av påsken til å bli tilbrakt i Sjømannen. Dillerinnen later til å ha gitt opp og tok frivillig på seg jobbing påskeaften da hun regnet med at jeg kom til å være i båten likevel... . Får litt dårlig samvittighet, men på den andre siden, når hun først har tatt på seg jobbing, kan jeg være i båten med god samvittighet Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 For meg blir det i hvert fall mye båtpuss i Påsken, men det er jo også ganske deilig da!!!! Ønsker alle andre GOD PÅSKE :lol: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Ønsker alle en riktig god påske, enten det er på fjellet eller ved sjøen! Det blir også båtpuss på meg i påsken, og det er jeg sikkert ikke alene om. Men det er jo litt av gleden ved å ha båt. MVH Anders Sitér dette innlegget Link to post
TwinCab Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Måtte det bli noen dager med masse kos, fint vær og båtaktiviteter (For de som har lagt opp til det)! Jo det blir nok i alle fall båtpuss, men det blir nok også noe flislegging ved oppussing av bad hos sønn -- men, men det er jo en form for byttearbeid for han er dugelig til å delta i båtpuss når det trengs. Jeg har vel ikke "shinet" båten innvendig på mange år for der regjerer han og jeg har ennå ikke hatt grunn til å klage på resultatet. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_J@n Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Her i Drøbak blir det fokus på båt nye instrumenter og legging av ny dørk, pluss den høytidlige avdukinga av båten Ønsker alle en god påske Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 God Påske til alle sammen. Gleder meg til å komme ut i båten med min nyoverhalte Sabb. Den mol som en katt her forleden da jeg prøvekjørte den. Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Ja riktig god Påske alle sammen,, Blir nok å se innimellom her inne , men skal prøve både å komme meg på sjøen og på ski.... Pjolter med 13 grader og sol Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
jone Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 jippi ja i dag begynner påskeferien, da blir det å ta med seg båten inn på hytta og håpe at det blir knall vær og på brygga Sitér dette innlegget Link to post
unknownuser Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 God påske og båtpuss ! ! ! Jeg må dessverre jobbe i påsken :lol: (noen må jo holde verden igang... ) :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Hei. Skal ikke reise bort noe sted i påsken, så baatplassen.no blir nok besøkt hver dag. Ellers blir det klargjøring for sjøsetting av Trudelutt som blir aktiviteten. "Burkaen" går imorgen. Og så må jeg vaske bilen. Var og kjøpte 4 nye sommerdekkdekk med nye blanke lettmetallsfelger i lunsjen idag. Kan liksom ikke sette de på en bil som ikke har vært vasket siden april forrige år! Riktig [glow=red,2,300]GOD PÅSKE [/glow]til dere alle! Lars H. Ps. Glemte å si at jeg skal ha fri helt til over påske, herlig! Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
M/S Bastard Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 God Påske alle sammen I dag tar jeg meg helt fri med Southern Comfort og Orginal Sheridans til madammen. Pressenning forsvinner, og snekring tiltar for alvor i påsken! Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Ja, endelig påskefri,- over ei uke!!! Nå hadde jeg virkelig behov for ferie, så det passet utmerket at det blir mange dager fri nå. Siden vi får levert ny båt uka etter påske,- blir det ingen båtpuss på oss i år, men skal nok få tiden til å gå Riktig god påske til dere alle!!! Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 Og så må jeg vaske bilen. Var og kjøpte 4 nye sommerdekkdekk med nye blanke lettmetallsfelger i lunsjen idag. Kan liksom ikke sette de på en bil som ikke har vært vasket siden april forrige år! SÅ ofte Kan det være nødvendig da Selv pleide jeg å vaske den annet hver år, når den skulle inn til EU kontroll, men denne gang ble det ikke da heller. Så bilen min er ikke vasket utvendig på 2,5 år. Jaja riktig God Påske alle sammen :lol: :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Plomma I Svart 2.April.2004 Del på Facebook Svart 2.April.2004 [glow=red,2,300] GOD PÅSKE[/glow] Nå er nyrettet aksel og ny Centa(flexi)kopling på plass, skroget er polert og bare noen småjusteringer så er det ut med "Plomma" skal jobbe de tre dagene jeg da :crazy:, men god ferie til dere andre som tar ferie fra idag Sitér dette innlegget hilsen Plomma I, roynils@online.no Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.