t525057 Startet 2.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 2.Juli.2014 Hei alle.Jeg har akkurat overtatt en båt med en Robertson AP 100 installasjon i.Problemet er at i 'elektronikk boksen' ser det ut til at et er sokkel for fre stk releer, men det sitter kun et der!? Skal det kanskje være kun et?Er det noen som har tilsvarende og kan ta et bilde for meg, slik at jeg ev kan kjøpe riktige releer?Da blir jeg glad!TakkHilsenPer Kristian Moderator har endret emnetittelen. Var opprinnelig Robertson AP 100 hvilket ikke er iht reglene for "Båtforumet".Alle må vennligst lese disse før man poster. Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 2.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Hva heter boksen din ? J 1000??? Sitér dette innlegget Link to post
t525057 Svart 2.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Den heter J100 Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 2.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Ok da er det en annen en min Sitér dette innlegget Link to post
t525057 Svart 2.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Synd... Andre snille sjeler her ? Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 2.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Finner du noe her i manualen ? http://cs.simradyachting.com/Index.aspx?PageID=92&CategoryBrowse=Browse%2c7&FilesGallery=Download,12 Sitér dette innlegget Link to post
t525057 Svart 2.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Juli.2014 Nei, gjorde egentlig ikke det, nå skal det sies at jeg ikke er ekspert på å lese kobling skjema dessverre. Kan bo ringe litt rundt i morgen, men hadde vært fint om noen kunne sjekke før jeg begynner å ringe. :-) Sitér dette innlegget Link to post
Arejane Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 I følge skjemaet i linken over så er det "normalt" kun ett rele. De ekstra releplassene er til styring av større styremaskiner (solonoider over 30W). Du kan sjekke hvilke klemmer hydraulikkpumpen (hvis det er det du har) er koplet til. Sitér dette innlegget Mh Arejane Link to post
t525057 Svart 4.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Tusen takk Arejane! Da har jeg blitt klokere... Men den vil fortsatt ikke lyse på display og jeg måler 12V inn på printkortet... :-( Trist... Så fryktelig trist... :-( PK Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.