Jump to content

Deletilgang- og priser Mercruiser vs Volvo Penta

FullFart68

Recommended Posts

Til dere som har hatt erfaring med begge merker: Er det stor forskjell på deletilgang og prisnivå i Mercruiser og Volvo-verden? Er i dag en lykkelig eier av en Nor-Dan 610 med Volvo motor/drev og har bare gode erfaringer med deletilgang hos min lokale forhandler. Det de ikke har på lager skaffes som regel til dagen etter. Prisnivå har stort sett vert til å leve med også (med enkelte unntak selvsagt). Begynner nå å brygge litt på 3-fotsyken (eller 5...) og mange av båtene som frister er utstyrt med Mercruiser. Jeg vet hva jeg har for å si det slik, men ikke hva som venter om jeg "konverterer" til Mercruiser. Er opptatt av at når uhellet er ute så skal en ikke bli liggende båtløs i ukesvis pga delevent eller uoverkommelige priser. Som mangeårig mekaniker så mekker jeg alt selv så ventetid på verksteder er jeg ikke så opptatt av.

Takknemlig for svar :smiley:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...