Tom Rør Startet 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 3.Juli.2014 Jeg har Furuno Navnet vx2 m/ C-Map Max kartbrikke, og skjermen oppe viser feil i forhold til den nede. Er det noen som vet hvorfor den gjør det? Det står kun kartbrikke i den nede, så jeg antar at den oppe da er slave. Den viser minst 500 m feil, og det kan fort bli feil på trange plasser. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Har den vært slik eller har den blitt det nå? Kan hende noen har trykket seg bort og satt en ofset ubevisst? Om du ikke finner ut av det i menyen, ville jeg tatt en master reset av den plotteren som er på tur. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Den ble sånn her om dagen, så da må jeg sjekke om jeg kan ha trykket meg ut på viddene Takk for kjapt svar Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Jeg kjenner ikke Furuno spesielt, men mange plottere har/ hadde mulighet for å legge inn en ofset manuelt om kart(data) ikke stemte med tereng. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Jeg syns faktisk jeg har sett noe med offset da jeg trykket litt her om dagen Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Ta dg et par grønne Tom. Så opp på fly og trykke litt ;-) Har troen på at problemet er løsbart via menyene :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 ... om det blir mange grønne, Tom, så hjelper kanskje dette: Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Tusen takk Bonus. Jeg skal ta dette i et fellesmøte med mine grønne venner Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 3.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Du er nok en mann med mange venner, Tom Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 3.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Juli.2014 Du er nok en mann med mange venner, Tom Sitér dette innlegget Link to post
Flid Svart 4.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 4.Juli.2014 Tom, hadde ikke Eirina også en feil i forhold til innseilingen til Vesterø? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Fikk du ordnet dette, Tom? Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Jepp, og det kan jeg takke dere og dette unike forum for Rørleggeren skal ikke trykke på ting han ikke vet hva betyr Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Rørleggere skal generelt ikke drive med ting de ikke har greie på ?. Fint du fikk fikset det, Tom ? Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Så bra det ordnet seg Tom :-) Kos dere i DK! Så reiseplanene deres i en annen tråd. Misunnelig :-) Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Ligger i Ebeltoft nå, og det er et tynt slør på himmelen. Det kan risikere å bli uforskammet varmt i dag kjenner jeg :-) Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Rørleggeren skal ikke trykke på ting han ikke vet hva betyr Frarådes på det sterkeste. Muligheten til å utvide kunnskapene reduseres kraftig! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Tom Rør Svart 5.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Juli.2014 Det ville vært for ille ja ;-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.