Jump to content

Edit History

Sørlandet2

Sørlandet2

Roger jo skrev 57 minutter siden:

Blåste 2 fendre  den gangen jeg hadde 7  båter longside og det blåste opp  kula holt.

Helt greit at du er uenig, fortøyer du?

her er en som også tenker HMS.

image.png.8db1d47c9762ab4e23e295171d6043c6.png

Ja, jeg fortøyer ganske ofte. 

Ja, jeg vil si også si jeg er opptatt av sikkerhet (HMS). 

Jeg vet også at jeg kan ta ut plastplugger av mine fendere, og de holder fortsatt tett. Så med det kan jeg ikke se det er noe stort trykk bak plastplugger. Jeg har sett mange fendere som har punktert. Felles for de alle er at de har punktert, og ventilen er like hel. 

Når dine punkterte var det ventilen som røk? 

Men hvis du mener alle som ligger med kulefende i havna, ventilen opp, og du mener de ikke er opptatt av sikkerhet/HMS på sjøen. Så har vi nok litt forskjellig oppfatning av det. 

Og, jeg har ventilen ned på mine fendere. Det er vist noen i havna som tror det er livsviktig for sikkerheten. 

Sørlandet2

Sørlandet2

Roger jo skrev 50 minutter siden:

Blåste 2 fendre  den gangen jeg hadde 7  båter longside og det blåste opp  kula holt.

Helt greit at du er uenig, fortøyer du?

her er en som også tenker HMS.

image.png.8db1d47c9762ab4e23e295171d6043c6.png

Ja, jeg fortøyer ganske ofte. 

Ja, jeg vil si også si jeg er opptatt av sikkerhet (HMS). 

Jeg vet også at jeg kan ta ut plastplugger av mine fendere, og de holder fortsatt tett. Så med det kan jeg ikke se det er noe stort trykk bak plastplugger. Jeg har sett mange fendere som har punktert. Felles for de alle er at de har punktert, og ventilen er like hel. 

Når dine punkterte var det ventilen som røk? 

Men hvis du mener alle som ligger med kulefende i havna, ventilen opp, og du mener de ikke er opptatt av sikkerhet/HMS på sjøen. Så har vi nok litt forskjellig oppfatning av det. 

• Create New...