Jump to content

Hva kommer det av?


Baltic

Recommended Posts

Jeg har (selvfølgelig) baatplassen.no som en av mine 'Favoritter'. Hver gang jeg trykket på baatplassen.no under 'Favoritter' kom jeg til side 4 under 'Åpent forum'.

 

Jeg fant nå ut at jeg har stått på side 4 under 'Åpent forum' når jeg la denne inn under favoritter og dermed kom jeg til side 4 hver gang. Jeg har nå stått på side 1 og lagt denne under mine 'Favoritter' på nytt og da kommer jeg til side 1 hver gang. Hurra! :wink::lol:

 

Man lærer så lenge man lever,- jeg trenger bare litt tid... :wink: men nå er det bra :yesnod::sailing:

Link to post
Share on other sites

Hei. Noe lignende jeg ikke finner ut av: når jeg feks. leser et innlegg på side tre, og kommer helt ned på siden og trykker på "åpent forum", kommer jeg alltid til side en, men ønsker å fortsette på side tre, uten å gå via side en. Kan jeg gjøre noe annerledes eller er det bare sånn?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...