Baltic Startet 15.April.2005 Del på Facebook Startet 15.April.2005 Hvorfor kommer jeg alltid til side 4 under 'Åpent forum' hver gang jeg logger meg inn? Er det noe jeg kan gjøre slik at jeg alltid kommer til side 1 med en gang? Sitér dette innlegget Link to post
Lotus Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Ja, du kan jo endre URL'en din til å gå til førstesiden på åpent forum f.eks. Eller du kan gå til https://baatplassen.no og klikke Logg inn. Verre er det ikke. Lotus Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 15.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2005 Jeg har (selvfølgelig) baatplassen.no som en av mine 'Favoritter'. Hver gang jeg trykket på baatplassen.no under 'Favoritter' kom jeg til side 4 under 'Åpent forum'. Jeg fant nå ut at jeg har stått på side 4 under 'Åpent forum' når jeg la denne inn under favoritter og dermed kom jeg til side 4 hver gang. Jeg har nå stått på side 1 og lagt denne under mine 'Favoritter' på nytt og da kommer jeg til side 1 hver gang. Hurra! Man lærer så lenge man lever,- jeg trenger bare litt tid... men nå er det bra Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Hei. Noe lignende jeg ikke finner ut av: når jeg feks. leser et innlegg på side tre, og kommer helt ned på siden og trykker på "åpent forum", kommer jeg alltid til side en, men ønsker å fortsette på side tre, uten å gå via side en. Kan jeg gjøre noe annerledes eller er det bare sånn? Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Tilbake-knappen skulle vel være bra for det formålet. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Ja, tilbakenappen er brukt, men da er tråden fortsatt merket med "ny", og når jeg har lest mange sider i en tråd, blir det lang vei tilbake. Problemet er ubetydelig, men hvis det var en funksjon jeg hadde oversett så.... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Kanskje du er 4 sider etter sånn generellt Baltic? Sitér dette innlegget Link to post
Baltic Svart 15.April.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2005 Kanskje du er 4 sider etter sånn generellt Baltic? <{POST_SNAPBACK}> Det var ikke pent sagt... Vil jo helst ikke tro det selv da... Er det sånn med deg thor??? Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 15.April.2005 Del på Facebook Svart 15.April.2005 Ja, tilbakenappen er brukt, men da er tråden fortsatt merket med "ny",..Tilbake, så "reload". Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.