VHFK Startet 5.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 5.Juli.2014 Hei. Noen som kan hjelpe meg md å finne ut hvilket årsmodell og modell min Mariner 5 hk er? Motoren begynte å "plystre" i dag, og etter litt skruing, viste det seg at toppakningen var blåst. Det som står på skiltet er: Mariner 5 661 S 012395 Made in Japan. Sitér dette innlegget Link to post
Skrotnisse Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Se etter en liten bokstav preget inn i nedre hjørne av motorskiltet..... Sitér dette innlegget Link to post
morgull Svart 8.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 8.Juli.2014 Hei. Etter det jeg kan se på marinshopen.se så ser det ut til at det er en 1978 modell: http://motorguiden.marinshopen.se/Modellguide/Fastställ-årsmodell/Mariner/2-8-hp Det vil vel da si at bokstaven U skal stå nede i høyre hjørne av skiltet som "Skrotnisse" refererer til over. På samme sider så finner du også oversikt over bokstaver nevnt over og hvilken årsmodell de er. Sitér dette innlegget <p>Båter: Glastron CVX 20 Sprint, Glastron CVX 16, Uttern S55 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.