staram Startet 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Startet 6.Juli.2014 Jeg har tenkt å pusse opp båthengern min og trenger litt tips og råd tid dette. Båten er en Searay 230cc. Hvor kan jeg få kjøpt sideruller og støtter og alt jeg måtte trenge til båthenger? Som dere ser på bildet så er det bare noen gamle dårlige biljekker som er brukt idag.. og jeg har aldri tenkt å ha noe båt på den hengern igjen slik den ser ut nå. Sitér dette innlegget Link to post
Folk I Båt Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Biltema har det meste av det du nevner. Sjekk ut onlinekatalogen dems. Sitér dette innlegget Link to post
Hakkannen Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Både Jula og Biltema har et lite utvalg i ruller, ikke bare slike som i linken, men også løsere ruller. Sitér dette innlegget Link to post
staram Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Så det jeg igrunn kan gjøre er å rive av de midre rullene jeg har nå, og montere 3-4 slike biltema ruller? http://biltema.no/no/Bat/Festebeslag/Ruller/Batstotte-15880/ Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 (redigert) Og så når du har satt på Biltema ruller, kan du bytte til skikkelige som ikke sprekker og blir ødelagt neste år... Stikk innom en forhandler som selger kvalitetstilhengere og kjøp gode ruller med det samme. Jeg prøvde en gang et par kjølruller fra Biltema. Gummien ble rullet av kjernen ved første opptak... Redigert 6.Juli.2014 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
staram Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Og så når du har satt på Biltema ruller, kan du bytte til skikkelige som ikke sprekker og blir ødelagt neste år... Stikk innom en forhandler som selger kvalitetstilhengere og kjøp gode ruller med det samme. Jeg prøvde en gang et par kjølruller fra Biltema. Gummien ble rullet av kjernen ved første opptak... Takk for godt råd. Da skal jeg gå for noe bedre kvalitet først som sist ;) Men det holder altså å få taki 3-4 slike og montere på? Det blir i allefall mye bedre enn det utrygge som er på hengern nå. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Ta en titt på en fabrikkbygd henger feks Brenderup eller Tysse og lag tilsvarende. Det er bra å ha godt med støttepunkter under kjølen. Og helst en vippbar krybbe bakerst på hengeren med tre ruller som tar tyngden av båten i det den skal på/av hengeren... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
staram Svart 6.Juli.2014 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Ta en titt på en fabrikkbygd henger feks Brenderup eller Tysse og lag tilsvarende. Det er bra å ha godt med støttepunkter under kjølen. Og helst en vippbar krybbe bakerst på hengeren med tre ruller som tar tyngden av båten i det den skal på/av hengeren... Tenker du da på en slik bakerst? http://www.tysse.no/customers/tysse/webroot/img/cache/682x293/100/crop/50b3649142522.jpg Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 6.Juli.2014 Link til dette innlegget Svart 6.Juli.2014 Stemmer det... Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.